2.2

Animal

På dagarna sysselsätter sig Marvin med att sortera papper i polisens arkiv, medan han drömmer om att bli en fullfjädrad polisman i stil med sin pappa. Men för att klara det måste han först gå igenom det fysiska uthållighetsprovet, och det är inte det lättaste. I alla fall inte för Marvin. Det vill säga innan hans fysiska förutsättningar förändras från ett ögonblick till ett annat.

Originaltitel The Animal
Regissör Luke Greenfield
Manus Tom Brady, Rob Schneider
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Rob Schneider, Edward Asner, John C McGinley, Colleen Haskell, Michael Caton, Louis Lombardi, Guy Torry

2018-02-14
Kommer knappt ihåg denna!! Kommer ihåg att jag tyckte den var så där!!!
2017-10-23
2014-10-30
Superfånig komedi som inte lär göra Schneider/ Sandler fansen besvikna. Lika barnsligt som vanligt men jag måste erkänna att jag skrattar flera gånger, mest förstås över hur dumt det hela är. Å andra sidan har det nog inte varit upphovsmakarnas mål att skapa någonting matnyttigt.
LTT86
2014-09-26
Det här är anledningen till varför jag har en sån stor problem med Rob Schneider och Adam Sandler filmer. Deras komedi är... 1, samma skämt dom använder i varenda j--la film dom är med i! 2, dom spela såna orealistiska människor som jag har svår att dom existera, kan få bra jobb och kan hitta kvinnor som ens kan gilla dom! Och 3, skämtet dom använder i filmen är ingenting annat än kiss och bajs skämt! Såna skämt man fann roliga när man gick på dagis! Det enda positiva i filmen jag kan komma på är John C McGinley. En skådis jag gillar, men han spelade den vanliga mobbare att inte ens han kunde vara rolig.
Tatty
2014-08-10
Gillar filmen skarpt då Rob Schneider är med. Han är så rolig och bra. Gillar djur så denna här filmen är rätt så rolig!! Speciellt när Rob är med.
kervisch
2014-03-15
3 av 5. Godkänd.
paninaro
2012-10-27
Haha, jag kan inte låta bli att skratta lite när jag tänker på den här filmen. Men det är naturligtvis helt och hållet frikopplat från filmens eventuella rolighet och helt och hållet riktat åt Rob Schneider och hans otroliga cpighet. Filmens "skämt" kan i princip delas in i tre kategorier: 1) Rob Schneider förhåller sig till mat som ett djur. 2) Snubbelhumor. 3) Tveksamma antydningar till djursex. Nämnde jag att Adam Sandler också är med på ett hörn?
Redwood
2011-11-22
En crazy film, rätt och slätt.
LazyForSure
2010-05-30
En typiskt Rob Schneider rulle! Helt okej rulle, fast mer mot slutet är det bara tröttsamt och trist.
mr_magi
2010-05-03