2.7

Being Flynn

En ung man arbetar på flera härbärgen för hemlösa i Boston, där hans vägar ofta korsar hans briljante men plågade far.

Originaltitel Being Flynn
Regissör Paul Weitz
Manus Paul Weitz
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Paul Dano, Robert De Niro, Julianne Moore, Olivia Thirlby, Eddie Rouse, Steve Cirbus, Lili Taylor, Victor Rasuk, Wes Studi, Chris Chalk, Thomas Middleditch, Liam Broggy, Katherine Waterston, Billy Wirth, Dale Dickey, William Sadler, Kelly McCreary

KyLLo
2018-04-20
Halvdan, vemodig, matinéfilm med skaplig musik. De Niro är bra, Dano är det inte.
2017-04-11
Inget som är direkt dåligt och De Niro, Moore och Dano göra alla ett helt okej jobb. Men filmen saknar helt känsla på något sätt. Svårt att förklara varför men blir mest tom.
hardcore
2017-01-13
De niros sista klockrena roll. Visar upp sin fulla potential i denna egentligen halvbra film. Visst dano funkar men hans karaktär är lite för ointressant. Men men detta är Robert de niros show från början till slut.
SteveDemir
2016-10-14
En ganska dålig film. Storyn är lite överallt på en gång och jag satt under hela filmen och undrade vart filmen var på väg. Men den kom aldrig nånstans och hela filmen var ett enda stort antiklimax.
abnormal
2014-01-22
Blir aldrig med än okej.
Freeko
2013-05-04
Being Flynn är en film med stort potential men som slarvas bort genom att aldrig gå på djupet. Jag tycker Robert De Niro är bra medan Paul Dano är helt malplacerad i sin roll.

2013-01-28
Vill bara säga att jag älskar De Niro även om han ibland är med i skräp. Detta är nära skräp men klarar tvåan.
JimCarrey
2012-10-31
Paul Dano är USA:s mest idiotiska skådis just nu, hans medverkan är som en stor fet shitstamp på filmens omslag. Tänker aldrig mer se en film där detta stammande "gulliga" fanskap figurerar. Totalt verklighetsfrämmande karaktärer, fullständigt otänkvärt, man bara undrar vilken smutsig röv detta avskräde kan ha kravlat ut ur
jeremy_jones
2012-08-31
Sentimental och oengagerande. Jag tror mycket beror på att jag verkligen inte köper Dano som protagonist här. Och då faller allting. Synd på ett förmodligen intressant ursprungsmaterial (boken) och en DeNiro som inte är så fy skam. Icke godkänt. (2/6)
Endymion
2012-07-23
Bra film, men man kommer aldrig riktigt tillräckligt nära inpå karaktärerna, speciellt inte De Niro's.