2.3

Antebellum

Den framgångsrika författarinnan Veronica Henley finner sig fast i en skrämmande verklighet och måste snabbt avslöja det invecklade och komplicerade mysteriet innan det är för sent.

Originaltitel Antebellum
Regissör Gerard Bush, Christopher Renz
Manus Gerard Bush, Christopher Renz
Genre Thriller, Skräck, Mysterium
Skådespelare Janelle Monáe, Eric Lange, Jena Malone, Jack Huston, Kiersey Clemons, Gabourey Sidibe, Marque Richardson, Tongayi Chirisa, Robert Aramayo, Lily Cowles, London Boyce, Grace Junot, T.C. Matherne, Devyn A Tyler, Betsy Borrego, Victoria Blade, Choppy Guillotte, Achok Majak, Lily Cowles, Lyle Brocato

amam
2020-09-29
Bra skådisar men herregud de glömde manuset helt. Det politiska budskapet tog över till sån grad att de glömde själva historieberättandet. Sjukt trist då själva vändningen i filmen var bra och den hade så mycket potential. Bra skådisar.
Engravadlax
2020-09-20
Enda sättet jag kan beskriva den här filmen på är 'wokeporr'. Det är SJW/CRT-världsåskådningens motsvarighet till Pureflixfilm, fast istället för förföljelsemani om karikatyrer av ateister får vi förföljelsemani om karikatyrer av vita rasister. Osammanhängande svammel till manus och helt ofantligt cringe, lol.