2.8

Appleseed Alpha

En prequel som utspelar sig före filmen Appleseed från 2004. Deunan och Bri försöker göra sig fria från en skuld till maffiabossen Two Horns när de råkar snubbla över två människor som är jagade av den mystiska cyborgen Talos.

Originaltitel Appleseed Alpha
Regissör Shinji Aramaki
Manus Marianne Krawczyk
Genre 2010-tal, Animerad, Action, Science Fiction
Skådespelare Luci Christian (röst), David Matranga (röst), Brina Palencia (röst), Wendel Calvert (röst), Elizabeth Bunch (röst), Adam Gibbs (röst), Chris Hutchinson (röst), Josh Sheltz (röst)

2017-10-26
Robkiller
2015-09-10
Sci-Fi CGI animerad film som har en del brister... men ändå är väldigt underhållande rakt igenom... bygger på en Anime... intressanta karaktärer och snygga miljöer håller uppe en hyfsat klen handling...
Halofreak92swe
2015-01-25
Snygg och spännande. Hade passat mkt bättre med japanska röster dock. Lite för mycket datorspel över det hela men helt klart godkänt.
ekback
2014-12-22
Grymt snyggt foto och den postapokalyptiska världen ger helt rätt känsla. Häftiga actionscener och brutala vapen. Tyvärr är animationerna lite stela ibland och framför allt så har storyn en del brister som drar ned betyget en del. Men har ni inget emot animerad sci-fi så är den helt klar sevärd. Btw, missa inte bonusscenen efter eftertexterna!
Powha
2014-11-17
Tunn story, miljöerna är snygga men animeringen är stel.
monochord
2014-10-26
Dataspelsnivå på både story och GG. Jag brukar gilla sådant här, men det här var rätt lökigt.
amam
2014-07-14
Snyggt animerad. Papperstunn story. Stark tvåa, inte mycket att hänga i julgranen. Plus att jag inte är så förtjust i CGI-animerade filmer oavsett hur snygga de är.