1.8

April Fool's Day

Den första april, ett år efter att en ung kvinna dött under mystiska omständigheter på en fest får den grupp killar och tjejer som närvarade när hon dog ett paket skickat från den döda kvinnan. I paketet finns ett brev där det står att om den som orsakade hennes död inte erkänner kommer allihop dö innan dagen är till ända

Originaltitel April Fool's Day
Regissör Mitchell Altieri, Phil Flores
Manus Mitchell Altieri, Phil Flores
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Taylor Cole, Scout Taylor-Compton, Josh Henderson, Sabrina Aldridge, Jennifer Siebel Newsom

Robkiller
2014-07-13
Hyfsat uselt om några ungdomar som gillar att skämta på första april och personer börjar dö... risiga skådespelare och allmänt ointressant...
Kosmoskorven
2011-08-27
Sjukt dåliga skådespelare. Trodde precis som semolina att det skulle vara en re-make, men icke. Kände mig irriterad. Dock blev jag lite överraskad på slutet.

2010-06-24
Bland det sämsta jag sett på väldigt länge, vilket säger extremt mycket. Undvik! Väntade mig en remake av filmen med samma namn, men inte ens det uppfylldes.
semolina
2010-02-18
Gäsp va tråkig... Trodde det va en re-make på 80-talsrullen.
TheHorrorfan
2010-01-17
Bra den är sevärd och oväntad.
piotor
2009-05-30
Jag tyckte inte den var så bra men den var faktiskt ganska rolig emellanåt.
Derivato
2009-05-17
Visst har man sett detta förr i flera andra filmer men det är ju därför man kollar på såna här typer av rullar. en trea.
ziferN
2009-04-08
Bra och underhållande.
Camouflage
2009-04-07
Nja va.
Paddyeahh
2009-03-16
En hyfsad film, jag hade väntat mig en remake på åttiotalsfilmen, men de hade nästan ingenting gemensamt.