2.9

Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters

Ett episkt actionäventyr som utforskar ursprunget till Aqua Teen Hunger Force (mer kända som Master Shake, Frylock, och Meatwad), som på något vis blir inblandade i ett krig om ett odödligt träningsredskap.

Originaltitel Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters
Regissör Matt Maiellaro, Dave Willis
Manus Matt Maiellaro, Dave Willis
Genre Komedi, Animerad, Action, Äventyr, Science Fiction, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Dana Snyder (röst), Dave Willis (röst), Carey Means (röst), Andy Merrill (röst), Mike Schatz (röst), Matt Maiellaro (röst), Fred Armisen (röst), Bruce Campbell (röst), C Martin Croker (röst), George Lowe (röst), Chris Ward (röst), Chris Kattan (röst)

Gröne_Orm
2012-03-25
Gillar skarpt. Mer trams åt folket!
thompalainen
2010-07-29
Bättre än så här blir det inte. Förmodligen världens sinnessjukaste och mest underbara film.
Kaysow
2010-06-20
Skönt glidig som serien, men här känns det inte ens som man försöker anpassa sig till formatet långfilm. Funkar för fansen, men inte mycket mer än så.
dutten83
2010-05-24
I LOVE!!!!:)
chiika
2010-01-13
Jag kan inte riktigt betygsätta det här, jag vet inte om det är det bästa eller det sämsta jag har sett.
Pilen
2008-05-02
Helt okej om man, som jag, sett serien och förstår de interna skämten. I övrigt en ganska seg och utdragen sak.
pixelize
2008-03-31
Serien är en klockren femma, men det här funkar inte :(
drunx
2007-11-08
Schlook
2007-09-16
Jag älskar serien. Jag älskar filmen. Jag var rädd för att urspårshumorn inte skulle fungera i en långfilm, utan gjorde sig bäst i 10-minuteravsnitt, men det höll rakt igenom och det var dessutom riktigt roligt.
d0ppi3
2007-08-28