1.4

Are You Scared

Sex kidnappade tonåringar vaknar upp i en övergiven fabrik och inser att de blivit utvalda att vara deltagare i dokusåpan 'Are you scared?'.

Originaltitel Are You Scared
Regissör Andy Hurst
Manus Andy Hurst
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Carlee Avers, Brad Ashten, Soren Bowie, Alethea Kutscher, Amy Lyndon, Kariem Markbury

Halofreak92swe
2010-03-22
Riktigt DÅLIGT försök att härma Saw filmerna lr nåt. Denna film är sämst se den inte!
TheHorrorfan
2010-01-16
Nja sådär en sämre version av Saw filmerna

2009-11-01
tumme NER.
Slakob
2009-10-20
Placebohoe säger allt. Tummen ner...I en mixer. 0.
Placebohoe
2009-10-04
Nej.
nomiiis
2009-09-13
Har alla som kommenterar köpt den där boxen med 12 skitfilmer > body bag <
nomiiis
2009-09-13
I scenen när idioten ska skära bort en bomb ifrån magen så även om han skulle lyckats så skulle ju bomben exploderats och han skulle dött? Inte speciellt genomtänkt.
Aven
2009-06-09
Hahah herregud. Det jobbiga är att det hade kunnat vara rätt kul om det hade varit menat som en parodi på Saw, eftersom så många scener och samtal känns som att det är ett skämt. Men det är ingen parodi tyvärr. Kunde jag sätta 0 i betyg skulle jag göra det.
Djason
2009-05-27
Borde hetta Are you bored. Vilken fullständigt slöseri med tid. skådespelarna måste dom hittat på skadad godsavdelningen.
Kurganen
2009-05-17
Inledningsscenen är så fånig. Vem skulle låta sig behandlas så för ett modellkontrakt? Och inte fan blir det bättre. Jag är inte så vansinnigt förtjust i Saw-filmerna (förutom 1:an) men de är mästerverk i jämförelse med det här försöket till kloning av konceptet. Riktigt dåligt och ospännande.