2.6

Army of Thieves

En prequel som utspelar sig före händelserna i Army of the Dead, som fokuserar på den tyska kassaskåpsknäckaren Ludwig Dieter som leder en grupp tjuvar på ett topphemligt rån under de tidiga stadierna av zombieapokalypsen.

Originaltitel Army of Thieves
Regissör Matthias Schweighöfer
Manus Zack Snyder, Shay Hatten
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2020-talet
Skådespelare Matthias Schweighöfer, Nathalie Emmanuel, Ruby O Fee, Stuart Martin, Guz Khan, Jonathan Cohen, Noémie Nakai, Christian Steyer

2021-12-13
Helt okej underhållning av det mer lättsamma slaget. Snäppet bättre än "The Dead". (8/15)
djonipony
2021-11-18
Svag 3, men kul med bakgrund till Army OTD
fridenpaden
2021-11-09
Typisk hjärndöd Snyder-action med många logiska luckor. Och varför ska folk som har kommunikationssnäckor i örat ALLTID ta sig i örat när de pratar? Idén är ju att andra inte ska se. Urbota. Men! - och det finns ett "men" - som prequel är den riktigt bra. Får mig att vilja skumma igenom den dumma Army of the Dead igen bara för kassaskåpsknäckarens karaktär. Så det blir en trea för worldbuilding.
AdamB-film
2021-11-07
Har mkt mer potential än vad den nyttjar. Underhållande och fartfyllt, men alldeles för dåligt manus och karaktärer som istället för djup bara är en massa stereotyp yta. Men jag hade kanske inte förväntat mig mer. Dock tycker jag Dieter är en underhållande karaktär, som ändå håller filmen flytande!
Afflicter
2021-11-06
Det finns så mycket bortslösad potential i den här filmen. Det saknas en ordentlig McGuffin, skåpen är bara en mellanhand och borde också ha varit bättre utnyttjade i manuset. Komedisidan av filmen är inte riktigt på plats heller.
pungsnigel
Helt intetsägande
Eugen
2021-10-31
Jag hade väldigt låga förväntningar. Till min förvåning satt jag underhållen från början till slut.
PeterTheW
2021-10-31
En egentligen helt onödig prequel som visar sig vara förbaskat jäkla underhållande från början till slut. Det här var riktigt trevligt!