1.7

Art Heist

Efter en tavelstöld i Barcelona tvingas Sandra Walker åka dit från USA för att hjälpa till att hitta den. Det dröjer inte länge innan hon möter upp med sitt förflutna och finner sig själv mitt uppe i en serie andra tavelstölder.

Originaltitel Art Heist
Alternativ titel Golpe maestro
Regissör Bryan Goeres
Manus Diane Fine, Evan Spiliotopoulos
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Ed Lauter, William Baldwin, Ellen Pompeo, Simón Andreu, Abel Folk, Andrés Herrera, Roger Delmont, Diego Martín, Alex O´Dogherty, Damià Plensa, Madison Goeres, Vanessa Mesa, Montserrat Gausachs, Rolando Raimjanov

AsianDawn
2009-11-21
Stabil b-action, kryddad med några underhållande kalkonsekvenser och stundom uselt skådespel. Framförallt slutscenerna innehåller det mesta, inklusive några logiska vurpor i världsklass.
carnevil
2009-11-21
Otroligt kass rulle. Enda behållningen är de platser i Barcelona som man får se som bakgrund till denna dy.
kus
2009-10-04
Egentligen kan man sammanfatta den i två ord: Glöm den
Bomkia
2006-08-01
håller med Weder Light
WederLight
2006-03-17
Den som sätter högre betyg måste ha sovit större delen av filmen och drömt nåt bra utan att märka det.
W.Andersson
2006-01-30
Vissa skådespelare borde se sig om efter en ny karriär, och även manusförfattarna.. Detta är som taget ur alla filmer i denna genren någonsin, efter 15 minuter har man räknat ut twisten...
Malin_sg
2006-01-27
Den absolut sämsta filmen i alla kategorier.