2.7

Ashby

Den sjuttonåriga gymnasieeleven Ed Wallis blir vän med sin granne, Ashby Holt. Ashby är en pensionerad lönnmördare från CIA som bara har några månader kvar att leva.

Originaltitel Ashby
Regissör Tony McNamara
Manus Tony McNamara
Genre 2010-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Nat Wolff, Mickey Rourke, Emma Roberts, Sarah Silverman, Kevin Dunn, John Enos III, Zachary Knighton, Adam Aalderks, Seth Dousman, Paul Rolfes, Jason Davis (II), Michael Lerner, Steve Coulter, Tom Nowicki, Audrey Reid Couch

Bomkia
2018-06-28
Snacksam tonåring blir kompis med konstig granne. Rätt skön. 3+
2017-11-10
Den här var faktiskt rätt bra.
jonbo
2017-02-13
Vet inte riktigt vad den vill vara, eller så är det bara felcastingen av Mickey Rourke som stör. Hade någon som inte såg ut som en vandrande botoxkatastrof spelat hans roll kanske den sidan av storyn funkat.
fridenpaden
2016-12-11
Okej film men var tvungen att ge den två sittningar.
AlbinWesley
2016-11-15
Trivsam i sin enkelhet, inget jag rekommenderar men jag är ändå rätt nöjd efter att ha sett den.
supermancover
2016-11-01
Jag tyckte att filmen hade många fina poänger. Att "to man-up" kan vara att INTE slå tillbaka någon som slagit en med en paddel (haha) utan vända sig till någon och be om hjälp. Det var fint att det var lite konstistens i en romantisk komedi for once och inte bara ploj.
psyche_delic
2016-01-14
Det hade kunnat vara en ytlig komedi och då hade den kanske kunnat funka. Men nu är den en ytlig film som tror att det har något att säga och den misslyckas totalt.
Canomia
2015-11-18
Om filmen handlat om tjejen med hjärnscannarhobbyn istället hade jag gillat den bättre.
Hindsight
2015-09-28
Ganska trist coming of age film. En riktig dussinfilm på alla sätt och vis, därav betyget 2. Varken högt eller lågt.