2.3

Ask the Dust

Camilla, en vacker mexikanska hoppas på att gifta sig med en amerikan för att komma upp sig i världen. Men så träffar hon den kämpande författaren Arturo Bandini...

Originaltitel Ask the Dust
Regissör Robert Towne
Manus Robert Towne
Genre 2000-tal, Drama, Romantik
Skådespelare Colin Farrell, Salma Hayek, Donald Sutherland, Eileen Atkins, Dion Basco, Jeremy Crutchley, Justin Kirk, William Mapother, Idina Menzel

2020-01-10
2011-07-05
Den var helt okej
Patronus
2010-01-29
Halvdan kärlekshistoria som försöker beröra men misslyckas. Någonting saknas i dramaturgin.
Taandborste
2010-01-17
Det händer ju nästan ingenting i filmen, halva tiden så drygade ju huvudpersonerna bara med varandra. Även om skådespelet var hyffsat så var storyn inte mycket att ha.
Emilotte
2010-01-12
En del bra, en del riktigt dåliga scener. Filmen känns så lång, Colin Farrell är sexig som få. Fin historia och sexiga scener ibland. En tvåa.
Blink182
2009-07-17
En del bra scener och jag tycker skådespelet är helt ok. Men handlingen är tråkig och ibland blir det töntig dialog mellan Farrell och Hayek.
PhoenixRising
2008-11-02
Noll kemi, förutsägbart så in i vassen och engagerar inte ett spår. Stor gäspning och en undran om varför jag inte stängde av och tittade på nåt annat. Colin Farrell är ett sånt slöseri med utrymme på denna vår lilla planet.
Dummer
2008-06-22
ytterst få filmer som kan vara så länge utan att handla om någonting. Sjukt förutsägbar och kass rakt igenom!
G.Malmberg
2008-02-14