2.6

Panic Attack!

Montevideo blir invaderat av gigantiska robotar i denna kortfilm...

Originaltitel Ataque de pánico!
Regissör Fede Alvarez
Manus Fede Alvarez
Genre Kortfilm, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Christian Zagia, Sergio Rondan, Diego Garrido, Ariadna Santini

produr
2015-03-21
Som en ryckt scen ur en science fiction film.En cool sådan visserligen med en stad (Montevideo) utanför USA som får agera kuliss men det är väl också allt.Godkänd kortis
Salvation_Mind
2014-07-04
Jahopp. + för att det äntligen var en sydamerikansk stad under attack i dessa sammanhang, annars var det ju inte så mycket att se.
100tonvalspäck
2013-01-27
Fullständigt poänglös, med effekter som möjligtvis är snygga med tanke på "omständigheterna" men ändå långt under godkänt.
AlbinWesley
2012-10-19
Effekterna och robotarna och så är ju verkligen supersnygga, inte minst med omständigheterna i åtanke. Dock finns ingen berättelse alls, någon panik känner man ju inte av alls som åskådare och musiken är mest fånig. Filmen bortsett från det animerade är ful.
BarryHero
2012-01-31
Riktigt snygg!
AudreyHorne
2010-05-21
rockmusiken kunde definitivt ha skippats till förmån för något lite mer passande. hade dessutom varit intressant med lite mer story, annars helt okej ändå.
Tauriel
2009-12-21
Mycket snygg budgetfilm, men inte så meningsfull.
Lars-O
2009-12-20
om budgeten verkligen var 300 dollar så var det ju riktigt bra gjort :) för samma pengar hade jag spelat in en film där jag själv sitter och äter en särskilt dyr frukost
#54
2009-12-18
Såvida detta inte är någon form av jippo från Ghost House så är det klart välgjort för de små resurserna. Filmen är i vilket fall lika bedrövligt tråkig som de längre motsvarigheterna från Hollywood.