2.2

Attraction

Sedan Matthew dumpades av Liz, har han vägrat släppa taget om henne. Han ringer henne på alla möjliga tidpunkter och förföljer henne. Liz, som är rädd, kontaktar Matthews bästa vän Garrett som tröstar henne och lovar att beskydda henne. Nu spelar Matthew ut sitt sista kort för att såra Liz. Han inleder ett förhållande med hennes vän Corey, ett drag som får oanade konsekvenser.

Originaltitel Attraction
Regissör Russell DeGrazier
Manus Russell DeGrazier
Genre Drama, Romantik, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Gretchen Mol, Matthew Settle, Tom Everett Scott, Samantha Mathis, Josh Hutchinson, Michelle Stafford

NPR
2007-08-31
uppenbart att ni inte förstår vad denna filmen handlar om! Den stora helheten med att hur det männskliga psyket reagerar i pressade situationer... se om den igen då och Förstå den Tack.
Chris90
2007-05-02
dålig

2007-01-09
The Mirror menar att det här skulle vara en lysande thriller, jag säger raka motsatsen. Attraction är snarare en medioker thriller med en otänkbar och ogenomtänkt handling. Ogenomtänkt eftersom den mer känns virrig än tät och spännande, otänkbar för att hela idéen talar emot sig själv på ett eller annat sätt.
ophelia
2005-02-06
Som sagt, sina stunder... seg...
BjörtBjärv
2003-04-02
Den har sina stunder men är lite seg