2.1

August Underground's Penance

De två namnlösa mördarna från de tidigare August Underground-filmerna fortsätter med sina sadistiska upptåg genom att tortera och mörda på kreativa vis.

Originaltitel August Underground's Penance

2015-01-03
Smörja.
perrrvo
2010-11-02
Den bästa av de tre filmerna. fortfarande lika jävla absurt dock. Rekomenderas väl till psykopater som sker inspiration till nästa kidnappning.
Docklands
2008-10-02
Den här är hopplöst dålig. En riktigt stor besvikelse. Varför Fred? Kan det vara för att han vill avsluta temat, för The Redsin Tower var ju grymt jävla bra. Får en svag två, och då är den väldigt svag.
Perdhra
2007-12-16
Jag har inte sett dom tidigare filmerna men förstått att dom ska vara mer äckliga och verkligliga. Denna var ju inte så verklig men den var lite äcklig. Blääh! Vet inte varför man vill se något värre än detta...sjukt!
DiMMUBoRGiR
2007-12-15
Några få, korta inslag av obehag. Annars mest osammanhängande på ett dåligt sätt och det är till slut ganska ospännande att visa hur sjuka visa personer kan vara. Nae, den första filmen i serien var chockerande och besvärlig att se och därmed välgjord, men det har gått utför i denna filmserie och förhoppningsvis är det här det sista bidraget.

2007-11-07
Den sjuka fortsättningen. Jag begriper mig återigen inte på hur man kan göra en film helt utan handling som i dessa fall. Jag begriper mig inte heller på hur några personer kan tjäna pengar på filmer av detta slag utan att lära sig att hantera en kamera. Det ser ut som det är första gången de använder en kamera. Pinsamt usel film. Om man nu inte är helt såld på att enbart se vidrigheter finns det ingenting dessa filmer kan erbjuda.
filmmange
2007-09-29
Riktigt bra och vidrig film.
Backlund87
2007-05-23
nej. NEJ! filmen som jag väntat på hur länge som helst, haft underbart stora förhoppningar på som det ultimata gore-freak jag är. Vad är det här!?. psuedo-snuff känslan som var så närgången i både första och Mordum, försvann ganska spårlöst i den här sista delen, då dom fått fatt i en lite nya kamera. Och det drog ner hela August Underground grejen. Mordum är helt klart bäst i serien, och som någon sa här, för mycket skit som utfyllnad i denna del + det jag skrev ovan. Kan inte bli annat än en stark 1a / svag 2a. Nej, skärpning Fred. Om du vill chocka publiken, så forts i Mordum stilen.
JollyBob
2007-04-29
Vidrig men för mycket skit som utfyllnad.
Andrejko
2007-04-24
Bäst i serien lätt. Om än mindre äcklig än Mordum vilket var lite synd.