3.2

Avengers: Endgame

Efter de katastrofala händelserna, som startades av Thanos, och vilka raderade halva universum och splittrade the Avengers tvingas de återstående medlemmarna i Avengers ta upp en sista kamp.

Originaltitel Avengers: Endgame
Alternativ titel Avengers 4
Regissör Anthony Russo, Joe Russo
Manus Christopher Markus, Stephen McFeely
Genre Äventyr, Action, Fantasy, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Robert Downey Jr, Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Don Cheadle, Paul Rudd, Benedict Cumberbatch, Brie Larson, Josh Brolin, Karen Gillan, Zoe Saldana, Chris Pratt, Gwyneth Paltrow, Bradley Cooper (röst)

kryttan
2019-09-16
Helt jävla makalöst bra!! Kunde inte få ett värdigare avslut på något jag väntat (och farat för) i 11 år.
foppa99
2019-08-24
nja, de behöver en föryngringsprocess
KyLLo
2019-08-10
Ligger för närvarande högt på IMDb topp 250.
Mohawk
2019-08-07
Värdigt slut. Lång, så kissa först.
Nintendo64
2019-08-05
Tog sig på slutet.
stoked87
2019-08-03
Har den äntligen hemma och ska kolla på den en gång till!
cristian81
2019-07-30
Gäsp.
amam
2019-07-29
Sjukt mycket fanservice.
2019-07-21
Jag såg denna filmen när den hade premiär och först nu är jag redo att kommentera den. Anledningen var nog att efter den första titten så insåg jag att jag inte tyckte om den så mycket som jag hade önskat. Så jag såg om den och sedan såg jag om den igen och för varje gång tyckte jag bara bättre och bättre om filmen. Nu inser jag vilken fantastisk avslutningen detta är på MCU:s första 10 år. Jag är inte en religiös person men det finns en man jag sätter min tilltro till: Kevin Feige. 4+
theFeber
2019-07-17
Bästa superhjältefilmen hittills. Man lyckas dessutom med konststycket att involvera sjukt mycket karaktärer och samtidigt hålla publikens intresse för samtliga intakt.