3.5

Avengers: Endgame

Efter de katastrofala händelserna, som startades av Thanos, och vilka raderade halva universum och splittrade the Avengers tvingas de återstående medlemmarna i Avengers ta upp en sista kamp.

Originaltitel Avengers: Endgame
Alternativ titel Avengers 4
Regissör Anthony Russo, Joe Russo
Manus Christopher Markus, Stephen McFeely
Genre Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Robert Downey Jr, Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Don Cheadle, Paul Rudd, Benedict Cumberbatch, Chadwick Boseman, Brie Larson, Tom Holland (III), Karen Gillan, Zoe Saldana, Josh Brolin, Chris Pratt, Gwyneth Paltrow, Evangeline Lilly, Tessa Thompson, Rene Russo, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Sebastian Stan, Tom Hiddleston, Bradley Cooper (röst)

2020-05-01
Tre timmars svulstig mega-matiné med extra popcorn. Funkar riktigt bra. (9/15)
2020-04-26
Jag har alltid satt de mer koncentrerade karaktärsdrivna marvelfilmerna högre än avengers då de har en tendens att bli röriga. Men den här avslutande endgame var trots allt riktigt bra. Lätt den bästa avengers jag sett.
Biberkolben
2020-01-16
Vilken film! Jag är helt lyrisk!
dafreakish
2019-11-24
Oerhört värdig avslutning på ett oerhört framgångsrikt koncept. Men nu kanske det är dags att lugna ner sig lite.
foppa99
2019-08-24
nja, de behöver en föryngringsprocess
KyLLo
2019-08-10
Ligger för närvarande högt på IMDb topp 250.
Mohawk
2019-08-07
Värdigt slut. Lång, så kissa först.
Nintendo64
2019-08-05
Tog sig på slutet.
stoked87
2019-08-03
Har den äntligen hemma och ska kolla på den en gång till!
cristian81
2019-07-30