2.2

Backwoods

Två semestrande par besöker en stuga i de ensliga skogarna. Idyllen spricker dock snabbt när man stöter på en missbildad flicka i behov av hjälp.

Originaltitel Bosque de sombras
Alternativ titel The Backwoods
Regissör Koldo Serra
Manus Koldo Serra, Jon Sagalá
Genre 2000-tal, Drama, Skräck, Thriller
Skådespelare Gary Oldman, Paddy Considine, Aitana Sánchez-Gijón, Virginie Ledoyen, Lluís Homar, Yaiza Esteve, Andrés Gertrúdix, Jon Ariño, Kandido Uranga, Álex Angulo, Savitri Ceballos, Patxi Bisquert, José Andrés Zalguegui

Körsbär
2019-08-14
Börjar någorlunda , kan bli nånting riktigt bra. Men den lyfter aldrig, bara går rätt ner i diket o tar sig aldrig upp. Karaktärerna beter sig underligt o konstigt. Nej, solklar etta.
2018-12-21
Håller med börjar rätt bra men gör en störtdykning och slutar med betyg....
Taandborste
2014-04-13
grundstoryn är ju ganska bra och lite obehaglig, men sen måste man ju göra en bra film också.
Podpolkovnik
2012-04-19
Halvt okej underhållning. Snygg film. Oerhört ytliga karaktärer och story dock.
Tee-L
2011-10-22
Deprimerande dålig. Dog.
Dele
2011-10-21
Finns en del detaljer att anmärka på, men också ganska gott om sympatiska dito. På det stora hela en helt ok. thriller.

2011-09-25
Lite rörigt men ypperligt skådespel.
Sibiria
2011-09-07
Den började bra och var extremt snygg men jädraranåda vilken dålig historia det visade sig vara. Vore jag spansk hillbilly skulle jag bli djupt förolämpad.

2011-09-05
Musiken va bra i slutet...
KyLLo
2011-06-14
Riktigt bra. Spännande, mysiga miljöer och intressant från början till slut. Dessutom en härlig psykologisk stämning. Påminner lite om "No country for old men" och "Funny games".