2.3

Bad Ass 2: Bad Asses

Frank Vega går samman med den argsinte och grinige Bennie Pope för att rensa upp gatorna i Los Angeles...

Originaltitel Bad Asses
Regissör Craig Moss
Manus Craig Moss
Genre Drama, Action, 2010-tal
Skådespelare Danny Trejo, Danny Glover, Andrew Divoff, Jacqueline Obradors, Sophie Dee, Jonathan Lipnicki, Charlie Carver, Dante Basco, Ignacio Serricchio, Herbert Russell, Patrick Fabian, Sarah Dumont, Leon Thomas III, Dennis Keiffer, Jeremy Ray Valdez

Robkiller
2017-11-28
Trejo röjer vidare. Liknar ettan, men fungerar ändå lite bättre, även om det inte kan sägas vara bra så är det delvis underhållande.
Djason
2016-09-17
Danny Glovers ankomst höjer den här rullen till en svag 3:a, Trejos och Glovers samspel är bra, man får ta den här filmen för va det är, en lättsam action med en del skön humor.
2015-10-26
Lite mer humor denna gång och en stabil sidekick i form av Glover. Och om man ska snacka story så står den här bätre än den första delen, men vem bryr sig egentligen när det kommer till såna här rullar. Att det fortf är en b-film råder dock inget tvivel om, men var de tvungna att sno och återanvända en gammal actionscen från Farligt Möte (1990). Den jäkla biljakten måste vara en av de mest snodda genom tiderna och figurerade ofta i Fred olen rays & Jim Wynorskis actionrullar på 90-talet.
DrJW
2015-03-13
I princip samma handling som ettan och har samma uppenbara cgi-effekter. Dock både Danny Trejo och Danny Glover(som är en kul tillskott i filmen) är så sköna att dem gör den här sevärd.
Kurijakin
2014-09-19
Tar man det för var det är så funkar det.
kervisch
2014-09-14
2 av 5, funkar att se
jonbo
2014-08-03
Uppryckning mot första. Fortfarande lättsmält tugg men här har vi tillägget Danny Glover som passar in perfekt, och dessutom Divoff som alltid är härligt bra i skurkroller.
Nintendo64
2014-05-17
Överraskande bra, snudd på 4an. Kändes mer som en riktig film än den första gjorde samt att Glover var ett kul tillskott
idd
2014-04-29
Dessvärre lite väl tramsig för sitt eget bästa.. Första rullen höll något bättre!
ClintanTheKing
2014-04-07
Gubbhumor och fightingscener. Man får vad man kan vänta sig. Det var trots allt rätt roligt att se Trejo och Glover teama ihop sig när de tar sig genom gatorna.