1.9

Bad Ass 3

Frank Vega och Bernie Pope är tillbaka och denna gång beger de sig till Louisiana i ett försök att hitta en kidnappad vän.

Originaltitel Bad Asses on the Bayou
Regissör Craig Moss
Manus Craig Moss
Genre Komedi, Action, 2010-tal
Skådespelare Danny Trejo, Danny Glover, John Amos, Loni Love, Jimmy Bennett, Jaqueline Fleming, Judd Lormand, Brian Oerly, Sammi Rotibi, Han Soto, Chelsea Bruland, Keith Loneker, Al Vicente, Deborah Ayorinde, Andrew Duplessie

sodomiten
2018-10-05
Det syns i ansiktet på de här tre gubbarna att det har gått 30 år sedan actionfilmerna på 90-talet.
Robkiller
2017-11-28
Trejo röjer igen. Liknar de tidigare två delarna, men tar sig aldrig. Det här var inte nå vidare...
Djason
2017-02-24
Lättsam underhållning som fungerar för stunden, mest tack vara Trejo och Glover.
2016-10-26
Lika bra eller för den delen dålig som de andra delarna. Det är fortfarande riktigt B emellanåt och vägs upp av de charmanta herrarna Trejo o Glover. Fånigheter blandas med lite allvar och det blir trots allt rätt underhållande i slutändan. Med tanke på slutet är det nog heller inte det sista vi ser av Bad Asses.
DrJW
2015-03-13
Första filmen hade en bra handling(som var löst baserad på en Youtube-video) och var som en mer B-aktigare Charles Bronson-rulle, dock den kunde ha gjorts bättre. Den andra filmen hade i princip samma handling eller åtminstone samma formell, men den var för mig en guilty pleasure och Danny Glover var en rolig tillskott i den filmen. Den här hade en annorlunda, men en välbekant, handling och både Danny Trejo och Danny Glover gör den här sevärd och har en bra kemi tillsammans, men den hade inte riktigt samma underhållningsvärde. För mig så var den här ok. Båda filmerna hade också uppenbara cgi-effekter som stack ut, den här hade ganska lite av de.