2.4

Bad Boys for Life

Mike Lowrey och Marcus Burnett börjar bli till åren. Medan Marcus funderar på att gå i pension, är Mike mer sugen på action än någonsin. De får det hett om öronen när en hämndlysten kartelledares änka och hennes son ställer in siktet på Mike.

Originaltitel Bad Boys for Life
Alternativ titel Bad Boys 3
Regissör Adil El Arbi, Bilall Fallah
Manus Joe Carnahan, Chris Bremner, Peter Craig
Genre Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Will Smith, Martin Lawrence, Vanessa Hudgens, Alexander Ludwig, Charles Melton, Paola Nuñez, Kate del Castillo, Nicky Jam, Joe Pantoliano, Theresa Randle, Jacob Scipio, DJ Khaled, Happy Anderson, Bianca Bethune, Dennis Greene

Zebulonm
2021-05-31
Allt pensionscrap och gudscrap drar ner betyget ett snäpp. Det vara bara för mycket.
elibaaba
2020-12-28
Såg den igår. Redan bortglömd. Dock roligt att Marcus dotters pojkvän fick följa med till trean, men om det är den största behållningen så säger deten del. Trist när 1:an är så otroligt bra och underskattad polisrulle.
2020-12-24
Med mycket låga förväntningar blev jag positivt överraskad av den här. En del nostalgi och bra action. Även hysterin känns lite mer nedtonad.
finkan
2020-12-12
Funkar men blir en tvåa
Djason
2020-11-24
Filmen lyfter aldrig, visst har den några roliga scener men Lawrence känns mest gammal och övergödd. Actionscenerna är bra men det känns som det räcker nu men slutet säger väl något annat kanske.
2020-11-13
Fy fan! Det är verkligen bort kastad tid att se på sådan här skit!!
erosagape
2020-06-01
Underhållande action.
DIProgan
2020-05-24
Så kalkonig. Inte värt alls.