1.7

Bad Girl Island

En manusförfattare på Bahamas har en erotisk dröm om en förförisk kvinna utan namn. Efter att han bestämt sig för att filmatisera händelsen dyker den mystiska kvinnan upp på castingen och gränsen mellan verklighet och fantasi börjar suddas ut.

Originaltitel Bad Girl Island
Alternativ titel Sirens of the Caribbean
Regissör Stewart Raffill
Manus Stewart Raffill
Genre 2000-tal, Mysterium, Science Fiction
Skådespelare Antonio Sabato Jr, AnnaLynne McCord, James Brolin, Dalas Davis, Joanna Bacalso, Mario Macaluso, Stacy Ann Rose, Avery Sommers, Marnee McClellan, Simone Griffeth, Lou Gazzara, Stephen LiGambi, Emmanuel Delcour, Bechir Sylvain, Ashley Anderson

2014-06-29
Helt ok. Bra stemning og riktig bra musikk. +3.

2013-12-04
Inte alls bra.
filmfreak1
2013-03-04
Definitivt bland de sämsta jag sett i filmväg...Finns verkligen ingenting som är bra eller ens mediokert, ett amatörmässigt haveri!
Robkiller
2013-02-17
En dröm om en kvinna från havet; och snart börjar personer på paradisön dö... finns det något möjligtvis något samband? Handlingen är delvis osammanhängande... men produktionen överlag är väl ok... Fina vyer ibland, men skådespelarna är väl inte direkt bra. Ingen höjdare.. men går att se i brist på annat. Får duga.