1.9

Bad Girls

Stowe tar tillsammans med tre andra prostituerade till flykten sedan hon skjutit en otrevlig kund.

Originaltitel Bad Girls
Regissör Jonathan Kaplan
Manus Ken Friedman, Yolande Turner
Genre Western, 90-tal
Skådespelare Andie MacDowell, Madeleine Stowe, Mary Stuart Masterson, Drew Barrymore, Robert Loggia, James Russo, James LeGros, Dermot Mulroney, Jim Beaver, Nick Chinlund

Skapad 2019-11-09 av BobbyPeru
Detta är Det vilda gänget med sexiga flickor i rollerna!! Låter detta intressant eller lockande? Ja, ha inte för höga förväntningar bara, för det var längesen Västern-genren var stor, och at...   Läs mer »

2017-10-24
Tatty
2014-12-13
Riktig bra tycker jag. Gillar de här kvinnorna som spelar rollerna bra.
2014-11-10
Snygga skådespelerskor visar upp sig som snygga cowgirls. Visst, i början känns det lite småkul med kvinnor i rollen som tuffa "revolvermän" men sedan inser man att det är ett svagt försök till en feministisk western. Känns inte ens som ett halvhjärtat försök. Den snygga filmpostern lovar så mycket mer men leverar inte mycket.
PebblesBeach
2012-09-28
Jag tycker att den här är riktigt bra!
KyLLo
2012-07-12
Vilda Västern med enbart kvinnor i huvudrollerna är nog rätt ovanligt. Känns inte som en typisk genrefilm och kan nog passa personer som annars inte är så förtjusta i genren. Förtjänar inte en plats på Filmtipsets 250-sämsta-lista.

2011-06-30
Tramsigt!
kaj08
2010-11-02
Urlöjlig Western med några bra skådespelare, och tyvärr ett par riktigt usla skådespelarinsatser. Handligen skulle kunna hålla för ett skaplig western, men det hela blir mest löjligt. Lite kul med tuffa tjejer i western, men lite märkligt att de kan vara så supersnygga hela tiden. Det hjälper dock inte upp filmen som blir ett botten-napp.
Elizadushkufan
2010-06-06
Jag brukar inte gilla västern filmer. Men denna är riktigt spännande enligt min mening. Bra handling och skådespel. En stark 3:a
elzplz
2009-09-15
vadå 1:a, filmtipset? stark 3:a ju! så mycket girl power. plus att jag älskar drew barrymore.
N-din
2009-07-26
Helt okej.., inget mer :)