Bad Moms 2

Tre mammor bestämmer sig för att sluta hetsa och testa en annan approach till föräldraskap. Som om inte pressen att skapa den perfekta julen var jobbig nog, måste de dessutom underhålla sina egna mammor.

Originaltitel A Bad Moms Christmas
Regissör Jon Lucas, Scott Moore
Manus Jon Lucas, Scott Moore
Genre Komedi, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Mila Kunis, Kristen Bell, Kathryn Hahn, Christine Baranski, Susan Sarandon, Cheryl Hines, Jay Hernandez, Justin Hartley, Peter Gallagher, Oona Laurence, Emjay Anthony, Lyle Brocato, Wanda Sykes, Christina Applegate, Cade Mansfield Cooksey, Kenny G

WillyV
2019-04-20
Rätt så skit.
produr
2019-03-22
Provocerande dåligt.
brtkrbzhnv
2018-12-24
Äcklig och tråkig film för snusktanter. Stod inte ut i många minuter, trots att det är jul.
HerrNenne
2018-12-24
Glömde bort sin story. Hinner inte med svängarna den vill så folk byter personlighet mellan scenerna.
2018-12-17
Jag har inte sett första filmen än men däremot så har jag precis sett denna nu. Tycker den är väldigt bra, en av de bästa filmerna som Mila Kunis medverkat i faktiskt. Stark 4:a.
Murvel48
2018-12-10
Värdelös smörja helt utan poänger.
ulpe01
2018-11-10
Kunde inte låta bli att skratta ett par gånger, så det får bli en tvåa ändå. 9/10 på skämskuddeskalan...
arruba
2018-03-09
Om man älskar 1an så borde man uppskatta denna, personligen tycker jag den var ännu svagare.
TURGUT
2018-01-29
Svag 3:a, i stort samma sak som föregångaren men med lite annat tema, trots allt ganska rolig mellan varven, gillar framförallt rollerna som Kathryn Hahn, Susan Sarandon och Cheryl Hines gör.
Robkiller
2018-01-27
Påminner väl till stora delar om förra filmen, även om den här känns sämre. Bygger fortfarande mest på väldigt låga skämt och relationer familjerna emellan. Försöker väl ändå få till någon form av poäng som den delvis lyckas med, så helt värdelöst var det väl inte,