2.1

Baggage Claim

Fast besluten i att inte bli den äldsta och enda kvinnan i sin familj att inte gifta sig, ger sig Montana ut på en 30 dagar lång expedition för att hitta en potentiell fästman.

Originaltitel Baggage Claim
Regissör David E Talbert
Manus David E Talbert
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Paula Patton, Derek Luke, Jill Scott, Adam Brody, Jenifer Lewis, Lauren London, Taye Diggs, Boris Kodjoe, Trey Songz, Djimon Hounsou, Christina Milian, Tia Mowry-Hardrict, La La Anthony, Rickey Smiley, Thomas Miles, Ned Beatty, Terrence Jenkins

yrkeschaufföre
2019-01-02
Meeh! Jag gillar Paula å såg fram mot det här men jag var mycket mer engagerad i Mamma Mia tidigare ikväll trotts att jag sett den åtskilliga gånger.
WillyV
2014-04-20
Riktig skitfilm, 1,5/5. Se hellre om en gammal rom-com än att se denna. Hade tre skratt men tyvärr också en hel hög av ruttna rom-com sopor i manuset. Tyvärr var ingen skådis bra, inte ens Hounsou, vilket gör att skulden bör falla på regi/manus, dvs Talbert. Ett random avsnitt av Grey's Anatomy är bättre, mycket bättre.
Borrman
2014-04-08
skräp
Pillynilly
2014-02-11
Besviken, löljig version av en chick flick och det säger väl ändå mycket.
choklatchip
2014-02-02
Innehållet i denna är så unket att den inte kan få högre betyg trots att skådespeleriet är helt ok. Usch och fy och nä och en hel hög med svordomar att man ens kommer på tanken att göra en sådan här film 2013!