2.2

Balls of Fury

Då den tidigare professionella bordtennisstjärnan Randy Daytona rekryteras av FBI-agenten Rodriquez till ett uppdrag i den oreglerade och fullständigt vanvettiga underground-världen av extrem bordtennis, är han fast besluten att sätta sin fars mördare, ärkefienden Feng, i fängelse. Men kan Randy hålla ögonen på bollen när farorna lurar överallt?

Originaltitel Balls of Fury
Regissör Robert Ben Garant
Manus Robert Ben Garant, Thomas Lennon
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Dan Fogler, Christopher Walken, George Lopez, Maggie Q, James Hong, Terry Crews, Robert Patrick, Diedrich Bader, Aisha Tyler, Thomas Lennon, Cary-Hiroyuki Tagawa, Jason Scott Lee, David Koechner, Toby Huss, Brett DelBuono, Patton Oswalt, Kerri Kenney

Gröne_Orm
2010-07-21
Jag är tydligen inne i en löjlig period just nu, eftersom jag såg Semi-Pro också (den här var i trailershowen), men här funkar det faktiskt. Kanske ingen hög nivå på humorn, men riktig fingertoppskänsla och det känns som att filmmakarna har lyckats krama ur mycket bang for the bucks.
jepuli
2010-04-10
Måste vara en av de sämsta filmerna man sett...
ninja
2010-02-26
Sevärd för några riktigt roliga återkommande skämt, Chris Walken som Chris Walken och Maggie Q i minimal pingpong-outfit.
Robodan
2009-10-13
En väldigt kul idé tycker jag och underbart med Def Leppard. Jag är också pingisfantast och stör mig inte på filmen pga det. FIlmens största problem, förutom att den blir alldeles för fjantig ganska ofta, är att den inte byggs upp bra. Vissa saker går väldigt snabbt medan den ibland stannar upp och det finns ingen bra logik i det. Jag stör mig extremt på att de inte lade ner åtminstone 10 minuter till på träningen och "kärlekshistorien" så att det blev någon utveckling där. Plötsligt var han bara bra och de var kära.
anemona74
2009-08-27
Löjlig och visst ska man ta den för den satir det är, men den är ändå dålig. Jag har relativt sjuk humor, men skrattade inte mycket alls, smålog möjligen ibland
N-din
2009-07-26
Väldigt väldigt bra, kanske bara för att Maggie Q var med eller bara för att den var väldigt väldigt bra ^^
ziferN
2009-07-05
Rätt så underhållande.
rusmas
2009-06-07
Genialisk :)
Brigante
2009-06-02
Som stor pingisfantast måste jag såga de. Allting med den får mig att vilja spy på personerna som gav dem klartecken att påbörja filmatiseringen.
Spider
2009-05-16
njae!!! mycket nära en etta