2.1

Balls Out

En överentusiastisk vaktmästare på ett high school i USA ger sig på att träna ett gäng missanpassade ungdomar för att vinna Nebraska State Tennis Championship.

Originaltitel Balls Out: Gary the Tennis Coach
Alternativ titel Balls Out: The Gary Houseman Story, Gary the Tennis Coach
Regissör Danny Leiner
Manus Andy Stock, Rick Stempson
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Seann William Scott, Randy Quaid, Brando Eaton, Emilee Wallace, A D Miles, Leonor Varela, Tim Williams (II), Conor Donovan, Justin Chon, Allen Evangelista, Vincent Coleman Taylor, Bryan Mitchell, Meredith Eaton, Brent Anderson, Ven Phana, Ryan Simpkins

GrandMaster_E
2015-09-01
Rätt kul ändå. Kommer "kanske" bli mest känd för att bli Randy Quaids sista film?
Brouhaha
2014-12-26
Lagom dålig. Bygger på att Seann William ska vara så störd som möjligt, så det fungerar ju.
tandersten
2014-12-24
Jag är alltid barnsligt förtjust i alla filmer med Seann William Scott.
foppa99
2014-08-21
Blir För fjantigt
2013-05-28
Inte bra och inte särskilt rolig. Men har en slags absurd charm samtidigt som den är överraskande realistisk och mångsidig när det kommer till idrottsliga prestationer. En slätstruken till svag tvåa.
ClintanTheKing
2012-07-08
Rolig som fan!
mrinkel
2012-05-01
Sjukt rolig med helt rätt ton och humor, men också med mycket hjärta. Scott är fantastisk i huvudrollen. Stark trea.
AjaxSwan
2012-04-23
Stiffler som tennislärare typ... Helt ok, men för banal för att få högre än tvåa. 2:a (4/10)
ilgoga
2010-07-17
Helt ok, trodde detta skulle vara totalt skräp. En del överstörda och korkade grejjer som funkar, annat som är betydligt sämre.
THESHIT
2010-07-08
fyller sin funktion som lättsmält underhållning väl.