2.8

Bandits

Joe och Terry är på flykt från fängelset, och vägen genom USA kantas av deras smarta bankrån. Men när hemmafrun Kate Wheeler slår följe med dem blir plötsligt allting komplicerat.

Originaltitel Bandits
Regissör Barry Levinson
Manus Harley Peyton
Genre Drama, Komedi, Kriminalare, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Bruce Willis, Cate Blanchett, Billy Bob Thornton, Troy Garity, Brian F O'Byrne, Stacey Travis, Bobby Slayton, January Jones, Azura Skye, Richard Riehle, Micole Mercurio

2017-10-22
NoWireHangers
2016-05-25
Lite ojämn. Vissa delar funkar, andra inte lika bra. Ojämnt tempo. 3-
2014-10-29
Charmig är väl det bästa man kan säga om den här filmen, men nej, det är inte riktigt min smak ändå. Filmen vet inte riktigt vad den vill, ena stunden lite halvtaskig komedi, nästa stund lite drama, sen lite action och så tillbaka till det komiska igen.
Bumsi
2014-08-21
Haltar ibland men håller ändå
MrsRatched
2013-07-16
Ganska charmig sak, som känns betydligt äldre än vad den är, på ett bra sätt. Lite "Moonlighting" över Willis skådespel. Skönt slut!
capitol
2013-06-23
Väldigt klassisk romcom, slog dock an en sträng hos mig av något skäl, kanske för att kärlekshistorien är lite fin.
Mat1az
2013-03-09
Oj vad man kan ändra sig efter några år, från fyra till tvåa.
dudson
2013-01-22
Måste ändra mitt betyg! hur fan kunde jag sätta en 4a på detta skit" effter en omtitt så blir det en enkel 1a..
Nattsilver
2012-10-22
Var bra ungefär fram till hälften av filmen, sedan spårade det ur. Plus att bankrånen kändes lite FÖR enkla. Slutet var dock smart.
Xenox
2012-07-06