1.9

Barbarian Queen

I en forntida era blir en liten stad överfallen av ondsinta män, och de flesta innevånare blir slavar eller dödas. Tre kvinnor överlever och bestämmer sig för att befria sitt folk. När de anländer till den onde härskarens stad gör de gemensam sak med den lokala motståndsrörelsen för att söka hämnd och befria slavarna.

Originaltitel Barbarian Queen
Alternativ titel Queen of the Naked Steel
Regissör Héctor Olivera
Manus Howard R Cohen
Genre Action, Äventyr, 80-tal
Skådespelare Frank Zagarino, Dawn Dunlap, Lana Clarkson, Katt Shea, Susana Traverso, Victor Bo, Arman Chapman, Andrea Barbieri, Lucy Tiller

amam
2018-02-14
Haha, herregud vad ostigt. Antagligen ganska underhållande om man är på det humöret men man får då ingen bra film direkt.
gjoob
2016-07-16
Såg en tamilskt dubbad vhs-rip med knappt fungerande subs... Men jag vet inte om det kan ha varit en fördel för just denna filmen. I vilket fall som helst var det ju en sanslös smörja.
papabobadiof
2015-12-01
härlig b-filmsunderhållning! Den taskiga dubbningen satte pricken över i:et också!
zonk
2015-02-05
Trött, dum och platt. Fajterna är trötta och knappt ens på barnprogramsnivå. Nej det här är riktigt dåligt, och inte ens underhållande dåligt..
JeremyClarkson
2014-03-13
För taniga kvinnor för att hålla mitt intresse uppe.
Robkiller
2011-07-05
Gah... att kalla den B-film är överdrivet. Billiga kostymer. Kass regi. Usla slagsmålsscener. Otroligt värdelösa skådespelare. Kass dialog, inte mycket till handling alls faktiskt. Men nu är ju allt detta standard i denna typ av 80-tals fantasyaction och den innehåller ju trots allt stora mängder nakna krigarkvinnor och det är ju inte fel, den får duga.
FabianBom
2010-07-21
kulrfilm man såg mycket som liten
idd
2010-06-13
överraskande bra barbarrulle! innehåller allt man vill ha! allt!
menschenfeind
2010-05-20
Schysst musik, dugliga stridsscener, högt tempo och bara 70 minuter. Inte lika bra som Conan eller Beastmaster, men ändå en av de bättre barbarfilmer jag suttit igenom.
avatharin
2010-04-09
Hähä, gillar man barbarfilmer så är den här helt ok.