2.4

Barbershop

Barbershop utspelar sig kring en frisörsalong i Chicago. Calvin har stora planer för framtiden och att sköta den frisörsalong han ärvt från sin far är inte en av dem. Men när salongen säljs, inser han snart vad han förlorat.

Originaltitel Barbershop
Regissör Tim Story
Manus Mark Brown, Marshall Todd, Don D Scott
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Ice Cube, Anthony Anderson, Sean Patrick Thomas, Cedric the Entertainer, Eve, Troy Garity, Michael Ealy, Keith David, Leonard Earl Howze, Jazsmin Lewis, Lahmard J Tate, Tom Wright, Jason George, DeRay Davis, Sonya Eddy

Raimo_1985
2016-12-28
Väldigt rolig! :) Ser framemot resten av Barbershop-filmerna :)
2014-11-20
En intressant insyn i den afro-amerikanska kulturen och den betydelsen som just "Barbershop" har för dem. Ett ställe att umgås och kunna diskutera fritt utan att lägga några fingrar emellan. Dock ej godkänd. 1+
xhalelife
2011-09-30
Inte min typ av film. Alls.
SHAAWW
2010-06-24
Tim Story kan inte göra film. Lägg ner med det ffs.
Nemralis
2010-04-24
Jag har aldrig sett så många samlade skämt som varit så långt från roliga. Lågvattenmärke. Att döma av Tim Storys övriga filmografi är det här inte heller någon engångsföreteelse.
ziferN
2010-01-28
Hyfsad rolig och underhållande, bra tidsfördriv.
AddeColciago
2009-09-09
Är väl egentligen inte spciellt bra, men det blir ändå en rätt skön stämning. Fördes många intressanta diskussioner, förvånansvärt nog.
iya
2009-09-02
öh... va?
fareon
2008-08-21
Aj aj aj, den är så dålig att det gör fysiskt ont bara att tänka på det.
Jompalompier
2008-05-25