1.4

Barely Legal

Sue, Cherly och Lexi hart varit vänner sedan barnsben. Varje år har dom gjort något på sina födelsedagar. Nu fyller de 18 och bestämmer sig inte bara för att bli av med sina oskulder, de bestämmer sig för att ha en massa hämningslös sex på sitt lov.

Originaltitel Barely Legal
Regissör Jose Montesinos
Manus Naomi L Selfman
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Morgan Benoit, Erica Duke, Jeneta St Clair, Lisa Younger, Melissa Johnston, Alex Arleo, Tanya Giang

celec
2013-01-29
fyfan vad dåligt, kasst skådespel och försök till härma de klassiska highschool-karaktärerna går åt helvete
rikirock
2012-07-15
En film som bara handlade om sex, bröst och snygga brudar. Detta kunde ha blivit en bra ungdomskomedi om det bara hade varit lite mer handling och bättre skådespel. Pinsamt dålig...
Olof_Gronlund
2012-07-09
Ska jag vara helt ärlig så såg jag inte sista 40-50 min, bara scrollade genom. Denna hade jag kunnat göra bättre, kan vara den sämsta film jag sett. T.o.m. tjejerna som spelade kändes för unga för sina roller.
Intro
2012-07-05
Sååå jävla dålig..SNEAR!

2012-06-22
Lättklädda flickor, men ingen vidare humor att tala om.
2012-06-21
Det var nog länge sen en film fick mig att skratta så mycket, vilket är enda anledningen till att den får en tvåa och inte en etta. Filmen är så dålig att den blir bra. För det ska sägas att filmen, till skillnad mot många andra filmer inom samma genre, knappt har ett försök till dialoger eller handling. Skådespelarna är över lag usla och regin är stel. Den spontana känslan är att det är en provfilmning för någon billig tonårssåpa. Bortsett från början och slutet (där den försöker vara seriös) så är det som sammankopplade humorsketcher, varav de flesta skämten direkt eller indirekt anknyter till sex. Det finns gott om amerikanska ungdoms- och sexkomedier, men det är faktiskt första gången jag ser en film som är uppbyggd på det här viset och där de fysiska skämten haglar genom nästan hela filmen. Köper man humorn så behöver man inte vänta länge på nästa skratt och man slipper praktiskt taget alla utdragna och klyschiga amatördialoger som brukar finnas där för att fylla ut filmen. Det finns visserligen några skämt i filmen som jag tycker är för låga eller som inte alls känns underhållande, men det mesta är roligt på ett eller annat sätt. Väldigt mycket halvnaket förstås (och lite helnaket) och mycket sex. Någon nakenscen kanske är omotiverad, men precis som i exempelvis American Pie så går nakenheten hand i hand med skämten. Titeln skulle säkert översättas till "Den stora onanijakten" eller liknande på svenska. Skön distans till realism och trovärdighet.
Skullbone
2012-02-02
Mjukporr, skräp!
Docklands
2012-01-18
Ännu en skärpkomedi ifrån Asylum som jag själv fick lägga in (som vanligt). Gillar dessa, för det saknar poäng på alla sätt och är tänkta ifrån början att ha det som konsept. Dessa filmer blir som någon dum modern version av sexexploatering ifrån 60/70-talet. Gillar sådant, är nog en av dom få, så de här filmerna görs kanske bara för mig, eller en smal grupp personer =D för inget annan verkar gillat dom.
Tozil
2012-01-12
som alla säger så är det bara en ursäkt till att få med lite naket. kanske namnet indikerar though.
LXMBRG
2012-01-08
Idiotisk mjukporr. Bara att stänga av och klicka på "1".