2.2

Barry Munday

Barry Munday vaknar upp efter att ha blivit attackerad och inser att han saknar familjejuvelerna. Det hela blir inte bättre när han också får reda på att han stundar en faderskaps rättegång, av en kvinna som han inte kommer ihåg att han haft sex med.

Originaltitel Barry Munday
Alternativ titel Family Jewels: The Barry Munday Story, Balls Out
Regissör Chris D\'Arienzo
Manus Chris D\'Arienzo
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Judy Greer, Colin Hanks, Mae Whitman, Patrick Wilson, Malcolm McDowell, Missi Pyle, Chloë Sevigny, Emily Procter, Cybill Shepherd, Shea Whigham, Billy Dee Williams, Carmen Electra, Jean Smart, Barret Swatek, Christopher McDonald
Filmnummer 82099

2015-01-13
Här får man en indiefilm med skruvad historia med ton av svart komedi. Det som lockade mig att se detta var just historien i kombination med att man lyckats få med välkända ansikten i rollistan. Det är inte en komedi full av skratt utan det är mer oförutsägbar, rörande och eftertänksam sådan. När eftertexterna rullar kan jag dock inte låta bli att tänka tillbaka på scener i filmen och le. 3-
Tobetobbs
2012-10-01
Lättsam och speciell, inte dum alls egentligen
Frövigalning
2012-07-06
Hur fick de ihop dessa halv-kända skådisar till denna smörja?
jonbo
2012-06-01
Wilson är bra, men filmen tar sig ingenstans och blir aldrig den där lite lagom skruvade indierullen den så gärna vill vara.
WillyV
2012-05-11
Knappt godkänd smörja som vill vara avigt indie men misslyckas. Har några kul skämt/situationer och en övertygande slemmig Wilson. Slöseri med cashen att hyra...accepterar Filmkedjan refunds?
Mortiis
2012-05-06
Kul att se Patrick Wilson i en helt annorlunda roll än vad man är van att se honom i och han gör det riktigt bra. Överraskande rolig.
jasmin357
2012-05-04
skum,men söt på sitt eget vis.
Argonaut
2011-08-26
trevlig, slutklimaxen gjorde den värd att se
KyLLo
2011-07-03
Jag tror att han masserar hennes rygg på bilden. ;)