2.2

Bart Got a Room

Medan Dannys far och mor söker efter kärleken är Danny ute på sin egen jakt, efter en dejt till avslutningsbalen. Dannys sökande blir mer och mer patetiskt med tiden när de får reda på att skolans största tönt, Bart, inte bara lyckats hitta en dejt, utan även ordnat ett hotellrum för kvällen.

Originaltitel Bart Got a Room
Regissör Brian Hecker
Manus Brian Hecker
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Steven Kaplan, William H Macy, Cheryl Hines, Alia Shawkat, Ashley Benson, Brandon Hardesty, Kate Micucci, Jon Polito, Jennifer Tilly, Dinah Manoff, Michael Mantell, Chad Jamian Williams

jonbo
2016-08-11
Macy räddar en film som följer en tråkig, osympatisk karaktär som försöker vara något så många tidigare filmer lyckats bättre med.
Goliatbagge
2013-08-27
Brandon Hardesty är en gammal favorit från YouTube och det var roligt att se honom i en långfilm. Trots att han har en ganska stor roll hade jag hoppats på att se mer av honom. Själva filmen då? Lättittad och smårolig utan att stå ut.
falafelpunk
2010-07-19
Grymt tråkig då den rinner över utav klichéer vad det gäller karaktärer, situationer, dialog...ja - allt. Jag kan inte komma på någon anledning att se den överhuvudtaget.
amam
2010-07-12
Alia Shawkat var bra men resten av filmen var ingen höjdare. Bygger enbart på pinsam situationskomik och har varken hjärta eller hjärna.
godsk88
2010-02-28
brukar gilla sån här nördhumor med lite high schoolkänsla över det, men detta var bara för segt. Filmen har ingen självdistans och det känns som den försöker vara viktigare än den är, speciellt i slutet. den får en svag 2a bara för att Macy räddar den och för att det var kul att se maeby från "arrested developement".
skurpur
2009-12-31
Tur att den var så kort.
caracarn
2009-09-19
Trååååkig
Takito
2009-09-01
snark
Freeko
2009-08-14
Williams H Macy är så jäkla bra!!!
Countess_Malin
2009-08-08
Snudd på en fyra. Macy rockar. Skön stämning.