2.6

Baskin

En grupp poliser sugs plötsligt in i ett inferno av svarta mässor och underjordiska monster.

Originaltitel Baskin
Regissör Can Evrenol
Manus Can Evrenol, Ogulcan Eren Akay, Cem Ozuduru, Ercin Sadikoglu
Genre Skräck, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Gorkem Kasal, Ergun Kuyucu, Mehmet Cerrahoglu, Muharrem Bayrak, Fatih Dokgöz, Sabahattin Yakut, Berat Efe Parlar, Sevket Suha Tezel, Seyithan Özdemir, Sevinc Kaya, Mümin Kaar, Fulya Peker, Serhat Mustafa Kiliç, Fadik Bülbül, Elif Dag
Filmnummer 119054

sven_usling
2021-12-31
Bra uppbyggnad, sen tappar den lite när tredje akten börjar, för att sen ha ett väldigt bra slut.
haajen
2018-04-03
Ok foto resten är bara tråkigt, förvirrande och inte skrämmande för fem öre.
BrutusBeefcake
2017-01-30
Hade stora förväntningar och Baskin lyckades tyvärr inte infria de helt. Borde bara gått på ren brutalitet istället för att försöka vara lite småsvår och sedan Shyamalala bort slutet. Men under vägen hittar man en del gött. (6+/15)
Megalon
2017-01-17
Gillade den skarpt. En av de bättre skräckfilmerna jag sett på länge.
PeterTheW
2017-01-03
Alltså nej. Det hade ju potential, men nej. Dels tar det för lång tid innan det faktiskt händer något som drar in en, sen det här med "världens mest obehagliga film" etc. Visst, den är brutal, men i övrigt är det inget att direkt lägga på minnet.
idd
2016-11-19
Bra slaffs å lyckat obehag för så liten budget!
TheHorrorfan
2016-09-05
Ja, den var ju bra gjord men någon speciell handling hade den ju inte. I alla fall inte någon som jag förstod.
CameraObscena
2016-06-21
Semisevärd.
Djason
2016-05-02
Måste ha varit en störd individ som skrev manus till denna helskumma film, gillade den inte alls. Inte mycket som man förstår i denna film och inte mycket får någon förklaring heller.
callusis
2016-04-28