2.1

Father Figures

Två tvillingbröder ger sig ut på jakt efter deras pappa, som de länge trott varit död.

Originaltitel Father Figures
Regissör Lawrence Sher
Manus Justin Malen
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Owen Wilson, Ed Helms, J K Simmons, Glenn Close, Christopher Walken, Katt Williams, Terry Bradshaw, Ving Rhames, Harry Shearer, June Squibb, Jack McGee, Ryan Cartwright, Ryan Gaul, Ali Wong, Retta, Jessica Gomes, Katie Aselton, Debra Stipe, Andrew Wilson

Murvel48
2019-11-03
Det fanns en del poänger men det räcker bara till en stark etta.
Murvel48
2019-11-02
Det fanns en del poänger men det räcker bara till en stark etta.
produr
2019-10-24
Lättglömt men går att se på för stunden
larsen1976
2019-01-04
Mycket rolig och underhållande med oväntade svängningar.
Tatty
2018-11-27
Inte jätte dålig film men inte super bra heller. Besviken på att Owen Wilson inte var jätte rolig i filmen även om filmen var lite rolig!
Christofer
2018-11-25
Åhh nej, det här gick ju från dugligt-men-småtrist till totalt värdelöst vid upplösningen. Nej, nej...
Körsbär
2018-11-07
Min tjej gillar lättsamma filmer, ja denna klassificerar sig verkligen dit. Visst några scener får en o dra på smilbanden :) Men nej denna är verkligen för simpel för mig, även om det glädjer mig att se vissa skådespelare som ex Walken :) Stort fan av den mannen!
HerrNenne
2018-05-27
Ganska basic roadmovie med enstaka skratt. Förlorar på lite väl extrem pinsamhetshumor vid tillfällen.
jonbo
2018-03-27
Lathet personifierat. Typisk film där kända ansikten bara ställer sig framför en kamera och spelar upp en ihophafsad historia.
2018-03-26
Inte direkt dålig men inte heller alls bra. Svag tvåa. Okej ändå. Men ja, knappt.