Batman Assault on Arkham

Baserat på de populära TV-spelen. Batman måste hitta en bomb som är planterad av Jokern samtidigt som han måste handskas med ett gäng mystiska skurkar vid namn The Suicide Squad.

Originaltitel Batman Assault on Arkham
Regissör Jay Oliva, Ethan Spaulding
Manus Heath Corson
Genre 2010-tal, Animerad, Action, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Kevin Conroy (röst), Hynden Walch (röst), Matthew Gray Gubler (röst), Giancarlo Esposito (röst), Troy Baker (röst), Martin Jarvis (röst), Neal McDonough (röst), John DiMaggio (röst), Nolan North (röst), CCH Pounder (röst), Jennifer Hale (röst)

2017-10-29
MrPraline
2015-07-31
Helt okej. Lite irriterande karaktärer och visuellt inte lika bra som t.ex. Batman The Dark Knight Returns. Någorlunda underhållande i alla fall.
chris_lambert_
2015-07-13
Stark trea.
zallaxx
2015-02-06
Det bästa var att det var inte ännu en till film som enbart handlade om den mycket uttjatade batmankarakären.
kervisch
2015-01-23
3 av 5. Godkänd.
AlaRegularis
2014-12-15
Rå och våldsam film som egentligen inte är en Batman-film. Det här handlar om Suicide Squadm, och Batman är bara en biroll här. Kul med att lite annorlunda grepp från DC, de får gärna göra fler filmer som inte fokuserar enbart på olika JLA-medlemmar.
Hanness
2014-12-07
Denna gillade jag.
TheJorre
2014-10-06
Harley <3
O´Reilly
2014-08-27
För lite Batman och för mycket av tönt gänget som var otroligt tråkiga o titta på.
Adeoo
2014-08-22
Konstigt nog så tyckte jag inte om den i början, var inte intresserad alls. Men sen kanske efter 20/30 min så började jag gilla den mer och mer. Gillar att det är så många skurkar, Harley Quinn är min favorit i denna filmen! 7/10