2.1

Batman Unlimited: Monster Mayhem

Det är Halloween och Scarecrow, Clayface, Silver Banshee och Salomon Grundy ser till att Batman har fullt upp att hålla Gothams gator säkra. Men skurkarna får snart hjälp av andra skurkar med skräckteman. Samtligt planerar Jokern att släppa ut ett självmedvetet datavirus som hotar all IT i staden. Batman måste ta hjälp av Green Arrow, Cyborg, Nightwing och Red Robin för att ha en chans att sätta stopp för galenskaperna.

Originaltitel Batman Unlimited: Monster Mayhem
Regissör Butch Lukic
Manus Heath Corson
Genre 2010-tal, Animerad, Action, Äventyr
Skådespelare Roger Craig Smith (röst), Troy Baker (röst), Khary Payton (röst), Chris Diamantopoulos (röst), Will Friedle (röst), Yuri Lowenthal (röst), Kari Wuhrer (röst), Fred Tatasciore (röst), Brian T Delaney (röst), Dave B Mitchell (röst), Noel Fisher (röst)

DrJW
2015-08-03
Precis som Batman Unlimited: Animal Instincts så kändes den här som en tv-serie, den verkar inte veta om den vill utspelas i nutid eller sci fi-framtid och hade en scen som dem inte förklarade. Men den är också sevärd, föredrog den här mer än föregångaren.