1.5

Battlefield Earth

År 3000 är människan ett lätt byte för Psychlos, en manipulativ utomjordisk ras som strävar efter totalt herravälde. Psychlos har tagit över alla jordens resurser och lämnar människan att ruttna.

Originaltitel Battlefield Earth
Alternativ titel Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000
Regissör Roger Christian
Manus Corey Mandell, JD Shapiro
Genre Science Fiction, Äventyr, Action, 2000-tal
Skådespelare Forest Whitaker, John Travolta, Barry Pepper, Kelly Preston, Kim Coates, Michael Byrne, Sabine Karsenti, Christian Tessier, Sylvain Landry, Richard Tyson, Marie-Josée Croze, Shaun Austin-Olsen

Skapad 2019-11-09 av Priceguy
Så fick jag till slut se Battlefield Earth, denna legendariska bottenfilm. Inte en recensent har mig veterligen haft något som helst positivt att säga om filmen, vilket i och för sig inte är så ...   Läs mer »

kirseberg
2019-08-02
Patetisk av tusen olika anledningar, men underhållen var jag under större delen av tiden och då är den tyvärr värd mer än en etta.
2018-03-07
Riktigt dålig film!
2017-10-22
92axha10
2017-01-13
Man garvar mer här än man gör åt många komedier. En så dålig den är bra film. Se den med några kompisar och drick ett par pilsner så kommer ni ha en kul kväll.
pungsnigel
2016-08-19
Så många konstiga beslut både i uppbyggnad av filmen men sen även under filmens gång. Varför välja så stora skådisar som Travolta och Whitaker och sen sminka upp dem som nån blandning av människa och Predator? Bland de sämsta ja sett helt klart.
Wilsol
2016-01-15
Ren dynga. Finns inget att hämta, inte ens för skratt.
mazquara
2015-06-15
travolta (och whitaker) är fantastiskt underhållande, utan dem hade jag stängt av.
zallaxx
2014-11-05
Snygga scener. Precis lika underhållande som alla andra action, scifi, äventyrsrullar. T.o.m bättre än vissa som kommit de senaste åren.
2014-10-31
Detta måste vara den sämsta filmen någonsin. Jag och en polare hyrde den här när den var ny. Efter 5min så ville man bara stänga av, men vi bestämde för att titta klart ifall filmen blev bättre. Man kunde inte ha mer fel. När filmen var slut så satt man bara där helt stum, sen ville man bara ta ut filmen och hoppa på den.
esi_26cm
2014-02-06
Osebar Om du köper tio kamerarullar och drar varje rulle mellan skinkorna under höjden av vinterkräksjukesäsongen så är chansen ungefär 50% att en av rullarna blir mer underhållande att se än detta avskräde till ytterlighet av bristande omdöme. Dessutom har du använd din tid nyttigare.