Beach Rats

En planlös tonåring i Brooklyns utkanter försöker rymma från sitt bleka hemliv och söka svar på frågor om sin identitet. Han balanserar sin tid mellan brottsliga vänner, en potentiell ny flickvän och äldre män han möter online.

Originaltitel Beach Rats
Regissör Eliza Hittman
Manus Eliza Hittman
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare Harris Dickinson, Madeline Weinstein, Kate Hodge, Neal Huff, Nicole Flyus, Frank Hakaj, David Ivanov, Anton Selyaninov, Harrison Sheehan, Douglas Everett Davis, Gabriel Gans, Erik Potempa, Kris Eivers, J Stephen Brantley, Christian Whelan

TheHorrorfan
2019-06-12
Helt okej, men håller med om att slutet känns lite för hastigt. Svag 3:a.
Kayuzuzu
2018-03-17
Hade kunnat få en fyra för bra skådespel och realismen, men det slutar för abrupt!
haajen
2017-12-22
Suggestiv film som skissar ett inträngande porträtt av huvudpersonen Frankie. Miljöerna han rör sig i känns levande och både lockande och motbjudande precis som Frankie inför sina egna begär. Filmfotot är grynigt och tillsynes enkelt men det skapar en stark närvarokänsla.
KimEkberg
2017-11-08
hade verkligen kunnat bli nåt med sina beståndsdelar, men mynnar ut i en på tok för filmig film överbelastad av sin egen konstruktion av planteringar och karaktärsbyggande, och blir därmed just ingenting.