2.2

Bean - den totala katastroffilmen

Mr Bean arbetar på Royal National Gallery i London. Ledningen vill avskeda honom eftersom han ständigt sover på jobbet.

Originaltitel Bean - The Ultimate Disaster Movie
Regissör Mel Smith
Manus Richard Curtis, Robin Driscoll
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Rowan Atkinson, Peter MacNicol, John Mills, Pamela Reed, Harris Yulin, Burt Reynolds, Larry Drake, Danny Goldring, Johnny Galecki, Chris Ellis, Andrew Lawrence, Peter Egan, Peter Capaldi, Sandra Oh

Skapad 2019-10-26 av BobbyPeru
Mr. Bean-avsnitten med Rowan Atkinson är obetalbara. De har fått mig att skratta så jag har fått tårar i ögonen. Jag har också skrivit några komiska böcker (i femman som var jäkligt länge s...   Läs mer »

Nalleman
2018-04-04
Mr Bean gör sig helt klart bäst i halvtimmeslånga avsnitt och inte som film.
Henkepedia
2017-12-31
Detta är humor när den är som dummast. Humorn har setts tidigare i serien men gjordes för att sälja in den i USA. Filmen funkar just som den är tänkt att vara.. En dum film.
2017-11-17
Usel!!!
2016-10-17
Även om TV-serien är bättre tycker jag att man lyckats göra en väldigt bra och rolig film om Mr. Bean. Som helhet är den väldigt rolig och underhållande.
RunRiot
2016-08-02
Tror barndomsminnena är anledningen till att jag inte fullkomligt hatar den här filmen. Den är mest långdragen och seg och handlingen är väldigt ointressant. Den har dock några ljusa stunder men är i det stora hela ingen höjdare.
Dream
2016-06-25
Det bästa med Mr. Bean som gör att majoriteten älskar honom är att han driver bara med sig själv och aldrig med någon annan. En Skön snubbe helt enkelt.
Sunken25
2016-01-05
Handlingen är löjlig men Mr.Bean är en rolig karaktär så det blir bra ändå. 6.7/10
Robkiller
2015-06-19
Ingen direkt höjdare till handling, men så fort Rowan visar sig så ser han så dum ut att det blir roligt. Helt ok för vad den utger sig för att vara.
foppa99
2014-11-23
Tycker den e riktigt kul
Supernaut
2014-11-20
Rowan Atkinson verkar lämnat sitt komiska geni bakom sig. Pinsamt.