2.4

Beck - Undercover

En ung kille har hittats mördad och Beck-gruppens arbete med mordet pekar i riktning mot ett knarknätverk. Klas Fredén har under lång tid haft nätverket under uppsikt, och han vill inte att hans utredning, som är inne i en kritisk fas, ska äventyras. Han låter dock Beck-gruppen, med Alex Beijer i spetsen, på nåder få arbeta parallellt med mordutredningen. Detta får Alex att hamna på ständig kollisionskurs med Fredén.

Originaltitel Beck - Undercover
Alternativ titel Beck 39 - Undercover
Regissör Pontus Klänge
Manus Johan Bogaeus
Genre Kriminalare, Thriller, Mysterium, 2020-talet
Skådespelare Peter Haber, Jennie Silfverhjelm, Kristofer Hivju, Måns Nathanaelson, Martin Wallström, Anna Asp, Åsa Karlin, Jonas Karlsson, Ingvar Hirdwall, Rebecka Hemse, Linus Wahlgren, Ellen Jelinek, Liban Abdule, Christian Wennberg, Emelie Garbers, Jason Iskander, Said William Legue, Stephane Mounkassa, Omar Shargawi, Kaiwan Karem, Toni Prince Tvrtkovic, Boris Glibusic, Doreen Ndagire, Jonas Sjöqvist, Matilda Tjerneld, Letitia Ward, Cilla Thorell, Nicoline Stub, Alexander Stub

Zebulonm
2020-12-13
En helt okey Beck
Filmen2009
2020-12-05
Nja... Speglar väl tiden vi lever i någotsånär men ingen höjdare direkt. Ganska intetsägande. En dussinfilm som inte funkar jättebra. Den här filmen fastnade i det ack så välkända dussinkrimträsket.
Christofer
2020-11-15
2020-11-10: En av de sämre igen, knappt värt tvåan faktiskt. Nä, det blir banne mig en etta nu när jag tänker efter.
finkan
2020-11-11
Gillar Beck
Djason
2020-11-08
Jo det är väl mångt o mycket så här det ser ut i förorterna i Stockholm.
Bozze80
2020-11-08
Välgjord och hyfsat trovärdig story, de senaste 5-10 är verkligen extremt mycket bättre än de tidigare.
Murvel48
2020-11-07
Rätt långsökt story och lite förvirrande när tre poliser ser rätt lika ut. Men filmen var ju bra propaganda för Sverigedemokraterna...