1.4

Beethovens femma

När Sara låter Beethoven tillbringa sommarlovet i en gammal gruvstad tillsammans med knasige farbror Freddie, hittar den busiga hunden den avgörande ledtråden till en legendarisk och försvunnen skatt. Nu vill plötsligt alla bli hundens bästa vän då hans upptäckt sprider guldfeber bland stadens knasiga invånare. Men äventyret blir inte vad folk tänkt sig då de spöken som beskyddar staden dyker upp.

Originaltitel Beethoven's 5th
Alternativ titel Beethoven's 5th: Big Paw
Regissör Mark Griffiths
Manus Cliff Ruby, Elana Lesser
Genre Komedi, Familjefilm, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Dave Thomas, Faith Ford, Daveigh Chase, Tom Poston, Katherine Helmond, Sammy Kahn, Richard Riehle, Clint Howard

celec
2015-10-06
usch vad dåligt fick dennis the menace att framstå helt ok
lolmannen
2010-07-14
den var i fall bätre en dom andra
LaDecima
2010-05-03
Dålig.
yrkeschaufföre
2007-11-03
Bästa filmen hittills (men låt oss hoppas att det inte blir fler) mkt beroende på att hunden knappt är med! svag, svag tvåa!
Docklands
En stark 1:a till den här påsen med hundskit
Alitzée
Why oh why?
westost
2007-10-27
Ännu en tragisk förmiddag förbispolad i TV-soffan med en ännu mer tragisk film som enda sällskap. Fast inte ens lördagsapati hindrar den oundvikliga frågeställningen: Varför? Det här är ungefär så ruttet och konventionellt som det kan bli på en skala ett till tio... Trodde filmmakarna verkligen på den här rullen?
JoeL431
2007-10-27
En 1a men ändå en stark ;) !
jssfrk
2007-10-24
Det hörs ju på namnet att detta är en femma! De lär ju f.ö. ha startat hela filmserien bara så att de skulle kunna göra en film med den här titeln.
Rusti
2007-10-23
De här filmerna började gå neråt redan vid tvåan. Den känns bara tjatig.