1.4

Beethovens fyra

Beethoven är en ouppfostrad St. Bernardshund som inte gör annat än dreglar och driver sina ägare till vansinne. Genom en slump råkar han byta plats med St. Bernardshunden Michelangelo, som är extremt väluppfostrad och bor på ett slott.

Originaltitel Beethoven's 4th
Alternativ titel Beethoven 4
Regissör David M Evans
Manus John Loy
Genre Komedi, Familjefilm, 2000-tal
Skådespelare Matt McCoy, Judge Reinhold, Michaela Gallo, Julia Sweeney, Joe Pichler, Kaleigh Krish, Veanne Cox, Mark Lindsay Chapman, Nick Meaney, Natalie Marston, Jeff Coopwood, Art LaFleur

lolmannen
2008-10-19
dålig :/
Dark-Olsson
2008-05-26
Tips om ni absolut vill se såna här filmer - gör något annat samtidigt. Typ spela gitarr t ex.
TowaLie
2007-12-30
Men hjälp, den tar ju aldrig slut!!! Den kan omöjligt vara bara 93 minuter, måste vara det dubbla minst!
Ogräset
2007-12-30
Man har sett exakt samma historia i tidigare filmer. Om de ändå envisas med att göra uppföljare kan de väl ha lite mer fantasi än så. Filmen kan säkert vara underhållande för ett barn (vilket troligtvis var avsikten). Men som familjefilm fungerar den ej.
Death
2007-10-20
Jag orkar inte mer...
Ihsahn
2007-01-20
i Beethoven 1 var Beethoven charmig, rolig och jättegullig. Här är han bara en hungrig dregglande dumskalle. inte roligt på något vis...
johan_moller
2006-12-30
ibland har man bara lust att sätta betyg på filmer utan att ens sett dom^^ tänker ju inte direkt slösa 93 min av mitt liv på denna=)