1.7

Behaving Badly

18-årige Rick Stevens är förälskad i Nina Pennington och ingår ett vad med en skolkamrat om att han kan vinna över henne. Rick lyckas charma sin ögonsten, och hon går med på att dejta honom, men när han distraheras av litauiska gangsters och en fling med sin bästa väns mamma blir det snabbt för mycket att hantera.

Originaltitel Behaving Badly
Regissör Tim Garrick
Manus Tim Garrick, Scott Russell
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Nat Wolff, Selena Gomez, Mary-Louise Parker, Elisabeth Shue, Dylan McDermott, Lachlan Buchanan, Heather Graham, Ashley Rickards, Cary Elwes, Jason Lee, Austin Stowell, Gary Busey, Patrick Warburton, Nate Hartley, Mercy Malick, Rusty Joiner, Jack Dimich

wasteoftime
2016-10-07
Låt ingen lura er att tro att det här är något annat än vad det är. Dåligt. Inte katastrofalt dåligt, egentligen, men det är dåligt. Och att man har tagit in lite större namn i ett par småroller gör det inte bättre. De gör inga direkt lysande insatser om man säger så. Men visst, det är inte olidligt dåligt, bara dåligt, så den får 1.2 på SH-skalan, och en facepalm eller två.
2015-02-09
Omslaget säger att filmen måste vara en typisk tonårskomedi men rollistan var ovanligt stjärnspäckad att jag var tvungen att ge den en chans. Inledningsvis är jag beredd att stänga av men jag fortsatte och fick då en film som faktiskt hade en historia och ovanligt stark sådan för att var i denna genren. Skådespelarna ger järnet och jag blir faktiskt underhållen. Tillräckligt för att ge filmen godkänt i alla fall. 2+
Zipper
2014-10-27
Något av den sämsta, dummaste och mest sexistiska skit jag sett på länge. Att rollistan är så pass stjärnspäckad är obegripligt.
jennyvoong
2014-10-27
Men?????
SalotSar
2014-10-25
"Kläm dem som filippinska barn." Filmhistoriens märkligaste liknelse.
dileva
2014-10-24
Katastrof! Går inte ens att se mer än 5 minuter av den.
LiqWid
2014-07-22
Urusel
piik
2014-07-19
Titta gör guds skull inte!