1.9

Behind Enemy Lines: Colombia

Navy Seals skall utföra en attack i Colombia och blir utsatta för en "set-up". Nu vill de rentvå sitt namn och rädda den gisslan som Colombias elitstyrka håller.

Originaltitel Behind Enemy Lines: Colombia
Alternativ titel Behind Enemy Lines 3: Ghost Watch
Regissör Tim Matheson
Manus Tobias Iaconis
Genre Action, Krig, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Joe Manganiello, Channon Roe, Keith David, Steven Bauer, Fernando Allende, Chris J Johnson, Ken Anderson (II), Yancey Arias, Antony Matos, Jennice Fuentes, Tim Matheson

2019-11-08
Standard Hurhaaa jänkar film utan någon direkt gnista. Var härligt att David Keith samt Steven Bauer var med dock" Bauer passar klockrent i ärke slisk roller som denna. Annars action i standard formel.
Rele
2015-07-26
Spännande film men alldeles för många väldigt duktiga och nästan odödliga amerikanska soldater. Jag ger ändå en stark tvåa.
kexchokladet
2010-06-18
Detta var verkligen inte bra, men den är inte "ettamässig"
Frickadell
2010-05-02
fruktansvärt värdelös film. dåligt manus, dålig regi, dålig handling. totalt överamerikanskt och macho. jag spyr!
2009-11-27
Första filmen i serien tyckte jag va riktigt bra trots sina uppenbara brister. Tvåan i serien har jag inte sett. Den här va en riktig besvikelse. Tafflig action, löjligt patriotiskt upplägg med krystad dialig mellan dåliga skådisar. Några få scener räddade den från att jag inte stängde av, men mer än etta är otänkbart.
Tivartes
2009-10-20
Så fruktansvärt amerikansktpopulistiskt (är ju inte bara negativt med det). Annars en helt ok actionfilm. Bättre än tvåan men sämre än ettan i serien.
Xeno
2009-10-04
Kewlt! America HELL YEAH! :-D
celec
2009-03-31
ok action dock hade den sina brister i utförande och propagandan är ganska uppenbar men om man bortser från det så är det ok