2.7

Better Living Through Chemistry

Berättelsen om en slätstruken apotekare vars händelselösa liv börjar gå utom kontroll när han påbörjar en affär med en troféfru.

Originaltitel Better Living Through Chemistry
Regissör Geoff Moore, David Posamentier
Manus Geoff Moore, David Posamentier
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Sam Rockwell, Olivia Wilde, Michelle Monaghan, Ray Liotta, Jane Fonda, Ben Schwartz, Ken Howard, Peter Jacobson, Norbert Leo Butz, Jenn Harris, Harrison Holzer

yrkeschaufföre
2015-07-07
En godkänd tvåa, historien är ganska ointressant men Sam och Olivia lyfter den och det lilla som Michelle är med är hon riktigt rolig.
jonbo
2015-05-14
Rockwells karisma räcker inte.
kervisch
2014-09-18
2 av 5, Funkar att se.
ziferN
2014-05-19
Filmen i sig är ganska medioker, som bäst men det är skådespelarna som i detta fall lyfter filmen, främst Rockwell som är alltid lika suverän i allt han medverkar i och Monaghan. Därför bjuds det ändå i slutändan på underhållning och lite småsköna scener.
Taandborste
2014-05-02
Sam Rockwell är bra i en ganska blek film.
Mortiis
2014-04-20
Antingen en svag trea eller en stark tvåa, men Sam Rockwell gör att jag känner mig generös trots en del brister och ett jobbigt velande mellan genrer.
davvelitooo
2014-03-26
Smårolig och skruvad historia!
PeterTheW
2014-03-26
Gillar Rockwell, i övrigt inte så mycket att bjuda på.
Berniey
2014-03-11
Riktigt bra skruvad komedi som verkligen var en positiv upplevelse. Gillar egentligen inte denna sort av humor men det är full fart framåt och charmerande roligt, även om det är något för tramsigt emellanåt.