2.4

Between Two Ferns: The Movie

Zach Galifianakis – pratshowvärden med noll finkänslighet, noll självinsikt och noll budget – ger sig ut för att leta efter kändisar som vill bli hans intervjuoffer.

Originaltitel Between Two Ferns: The Movie
Regissör Scott Aukerman
Manus Scott Aukerman
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Zach Galifianakis, Lauren Lapkus, Ryan Gaul, Jiavani Linayao, Edi Patterson, Rekha Shankar, Mary Scheer, Mary Holland, Matt Besser, Phil Hendrie, Paul Rust, A D Miles, Blake Clark, Will Ferrell, Matthew McConaughey, Keanu Reeves, Chance the Rapper, Brie Larson, David Letterman, Paul Rudd, Chrissy Teigen, John Legend, Jon Hamm, Benedict Cumberbatch, Peter Dinklage, Tessa Thompson, Hailee Steinfeld, Paul F Tompkins, Demi Adejuyigbe, Mandell Maughan

F-M-J
2020-07-14
Inte närheten om 'original' konceptet och idén.
Christofer
2020-01-07
2019-10-12: Egentligen var det ju mest fånigt, men visst hade det sina stunder också.
dafreakish
2019-11-24
Svag trea. Man skrattar men fungerar bättre som kort koncept.
DaniiBird
2019-11-19
Blooper var det bästa med filmen
2019-10-12
Vi lever verkligen i en tid då allt kan bli film. Sedan 2008 har jag följt den internetsända talk show:en " Between Two Ferns Zach Galifianakis" En talkshow där Zach Galifianakis på ett obekvämt och förolämpande sätt intervjuat många av de största Hollywoodstjärnorna och välkända personligheterna. Filmen tar talk showen på en roadtrip där intervjuerna är härligt många med underbara stjärnor som bjuder på sig själva. Historien är tunn men för mig som insatt funkar det. Bloopers-delen är underbar!
Starkbröl
2019-10-02
Svag, svag tvåa. Har svårt för de här moderna "komedierna". Håller också med om att bloopersarna var mycket roligare.
Engravadlax
2019-09-29
Ja, blooper-reelen var de enda gångerna jag skrattade.
jack_jack_jack
2019-09-24
Väldigt ojämn på grund av konceptet, men nästan värt hela runtimen för att se blooper-reelen i slutet som var helt otrolig.