1.4

Beyond Loch Ness

James Murphy förlorade sin far när Loch Ness-monstret attackerade dem för 30 år sedan. Nu viger han sitt liv åt att jaga "Nessie" som under dessa 30 år lämnat många döda kroppar i sin färdväg.

Originaltitel Beyond Loch Ness
Alternativ titel Loch Ness Terror, Loch Ness
Regissör Paul Ziller
Manus Jason Bourque, Paul Ziller
Genre 2000-tal, Science Fiction
Skådespelare Amber Borycki, R Nelson Brown, Don S Davis, Neil Denis, Sebastian Gacki, Carrie Genzel, Brian Krause, Sam Laird, Serinda Swan

WaldoTrumbull
2013-01-22
Usla effekter, fjantigt manus, talanglösa skådespelare, tafflig regi, på det hela taget en fullständigt usel rulle, helt enkelt.
Robkiller
2013-01-12
En lite äldre SyFy produktion som är ruskigt lågbudget... Men en hyfsad handling, fina miljöer och skådespelare som inte gör bort sig helt (kul att se Brian Krause igen) gör att den har visst underhållningsvärde i alla fall. Den får duga och den var ju bättre, t.o.m. effektmässigt än de flesta nyare produktioner av SyFy trots att den inte på något sätt kan sägas vara bra.
ernils_l
2010-10-27
Hyrde den i Japan med titeln "Jurassic Lake", känns ärligare än att blanda in Loch Ness i det hela. Förutsägbar, dålig B-action med riktigt usla skådisar. Och vad hände egentligen på slutet? Tröttnade regissören? Allmänt dålig, men den har dinosaurier och en kryptozoolog. Det är alltid något.
TheHorrorfan
2010-10-16
Riktigt dålig.
westost
2009-08-05
Det bästa är när tonåringen ska börja grina, sämsta skådespelarinsatsen jag sett på år och dar.
movieguy72
2009-06-22
En hygglig B-film med fruktansvärda dåliga effekter men storyn är inte så dålig och vissa av skådisarna gör faktiskt ett hyfsat bra jobb.
högberg
2009-04-18
Ruggigt dålig. men kul på nåt vis.
Helmer_r
2009-03-31
superdålig film men underbar att se med rätt sällskap!
Rubbermonster
2008-10-05
Underhållande, men rätt tråkiga effekter
100tonvalspäck
2008-09-13
Beräknad etta, märks att jag har en smak för sig. Blev faktiskt underhållen av denna film rätt igenom. Effekterna är uppenbart kassa, men bakom dessa ligger underhållande karaktärer och förvånansvärt bra skådespeleri. Rekommenderas om du inte behöver filmer som tar sig själva på så stort allvar, och är allmänt lättroad.