2.7

Big Fan

Paul Aufiero skulle göra vad som helst för sitt New York Giants. Han säger sig vara deras största fan. En kväll följer han och vännen Sal efter Quantrell Bishop, lagets stjärna, in på en nattklubb men Paul måste efter det hantera följderna när han blir nedslagen av sin idol då de blir för närgångna.

Originaltitel Big Fan
Regissör Robert Siegel
Manus Robert Siegel
Genre Drama, Komedi, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Patton Oswalt, Kevin Corrigan, Michael Rapaport, Marcia Jean Kurtz, Matt Servitto, Gino Cafarelli, Serafina Fiore, Jonathan Hamm, Polly Humphreys, Joe Garden, Scott Ferrall (röst)

AlbinWesley
2015-09-01
Tycker det är en jätterolig idé, som ju dock kanske inte riktigt är perfekt för långfilmsformat. Första halvan toppen!
Salvation_Mind
2015-02-20
Dystert & egentligen allmänt sorgligt om ett tragiskt liv som en besatt supporter.
dafreakish
2014-03-08
Oswalt är strålande som det aningen psykotiske fanet till NY Giants i en film som dock lämnar en hel del att önska. Poänglöst och ointressant är väl de ord som bäst beskriver Big Fan. Kan inte ens säga att den kunde ha blivit bättre för med det här materialet är det tveksamt att man kan få ut så mycket mer.
Podpolkovnik
2012-04-28
Bitvis intressant, men den lunkar på i ett allt för makligt tempo utan att gräva ner sig tillräckligt djupt i karaktärernas undermedvetna.
GroundhogDave
2011-12-23
Titeln borde varit Giant Fan! Positivt överaskad... det är bara att föreställa sig det här manuset i fel händer... vad vi får är istället en finstämd tragikomisk historia med hjärtat på rätta stället. Imponerande skådespelarinsats av "Paul".
petson81
2011-11-02
Saknade djupet som behövs för att lyfta en sån här film till de högre betygen
XanderO
2011-08-18
Lite annorlunda och dyster men var helt okej.
lrenner
2010-03-05
Inte dålig, men den når inga höjder.
m_keisu
2010-01-27
gillade den ej
foppa99
2010-01-21
idén hade potential.. men känns mest halvdan & B.