2.8

Big Nothing

En frustrerad arbetslös lärare går ihop med en bluffmakare och dennes flickvän i en utpressningsplan.

Originaltitel Big Nothing
Regissör Jean-Baptiste Andrea
Manus Jean-Baptiste Andrea, Billy Asher
Genre 2000-tal, Komedi, Kriminalare, Thriller
Skådespelare Simon Pegg, David Schwimmer, Alice Eve, Natascha McElhone, Jon Polito, Mimi Rogers
Filmnummer 52054

Skapad 2019-12-08 av Rollywood
Den senaste tiden har Charlies (David Schwimmer) familj fått det sämre och sämre ställt. Trots sin höga examen så tvingas han ta jobb på en kundtjänstavdelning då jobbristen är stor. Där tr...   Läs mer »

Dicken96
2015-04-20
Kul svart komedi! Gillar skarpt det mesta i filmen. Allt från miljöerna till humorn :-) Hela storyn är väldigt random och påminner lite om Fargo. Rekommenderar verkligen denna!
2014-12-16
Det var Simon Peggs deltagande och min nyfikenhet på Peggs och David Schwimmers samspel som fick upp mina ögon för denna film. Jag hade dock aldrig trott att jag skulle få uppleva en sån här underbar film. Denna film levererar helt underbar svart komedi av bästa sorten. Detta var en njutning att uppleva. Riktigt bra slut dessutom. 5-
Gröne_Orm
2013-02-17
Fyndig dialog här och var, annars standardcrazy.
yrkeschaufföre
2012-06-02
Skönt med en film där alla karaktärer är osympatiska, men detta når inte riktigt upp till godkänt.
KyLLo
2012-05-21
Nästan på gränsen till fånig, men den klarar sig. Oväntade vändningar håller intresset uppe.
Aria
2012-02-17
Oväntad braaa !!
Murvel48
2012-01-30
Underbart rolig!
Tepesco
2010-11-11
Helt okej men hade förväntat mig lite för mycket ifrån Simon Pegg då alla hans filmer brukar vara otroligt bra men helt okej svart komedi.
FritteFriberg
2010-10-23
jävla skum film! x) men rätt härligt slut faktiskt!
Blake_
2010-10-20
"Welcome to hell dickhead!"