1.9

Bring It On: Fight to the Finish

Lina Cruz måste flytta till en mer snobbig del av stan då hennes mor har gift om sig. Hon måste nu anpassa sig till sin nya omgivning som består av en halvsyster som inte är ett dugg lik henne själv och jobbiga nya klasskamrater. Dessutom vill hon likt tidigare bli skolans bästa cheerleader.

Originaltitel Bring It On: Fight to the Finish
Alternativ titel Bring It On 5
Regissör Bille Woodruff
Manus Elena Song, Alyson Fouse
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Christina Milian, Holland Roden, Rachele Brooke Smith, Nikki SooHoo, Vanessa Born, Cody Longo, Meagan Holder, David Starzyk, Gabrielle Dennis, Laura Cerón, Brandon Gonzales

2017-10-25
Raimo_1985
2017-01-23
Helt klart sämsta filmen i boxen. Nu är boxen ute ur huset och snart ersatt med min favorit Bring it on: Live it to win it. I den här filmen verkar det inte som någon iblandad orkar göra en film. Många tysta roller, folk som står och ser tuffa ut och horder av statister. Berättar inget och vill inget berätta. Verkar inte vilja vara rolig. Holland Roden är rätt söt, men det kan inte rädda betyget till en tvåa. Nej.
SalotSar
2013-10-28
Inte helt oväntat är jag ju en stor fan av Bring It On men åter en lam uppföljare med för korta kjolar och brist på nerv.
yrkeschaufföre
2012-07-02
Christina Milian är så söt att det uppväger den simpla handlingen (som är samma som i 1, 3 & 4) Sen är ju Rachele Brooke Smith bäst som bitch!
tvamvarg
2012-07-01
Tippad fyra? Really? Ibland undrar jag mer än annars hur FT-algoritmen egentligen är konstruerad...
Ramza
2012-02-26
High school-film idag blir ju inte mycket bättre än såhär. Inte bra men inte så uselt som man skulle kunna tro.
blackcurrant
2012-02-25
Pinsamt.
StureStenhög
2010-08-06
Ingen blir väl förvånad ifall jag skriver att det här är en väldigt trött film där allt är väldigt stereotypt och förutsägbart. För mig blev det här också en rejäl påminnelse om hur mycket jag hatar hela latino-kulturen. Man får väl dock ta de här filmerna för vad de är och tråkigt blev det iaf aldrig
BrendaWalsh
2010-08-01
Denna må vara dålig men den är iaf bättre än Bring It On: In It to Win It och Bring it On: all or nothing.
Mea79
2010-05-27
Riktigt dåliga skådisar, har bara gått utför sedan första filmen.