2.2

Bio-Dome

Bud och Doyle är två supertöntar som just skrämt iväg sina flickvänner. På jakt efter de förlorade brudarna blir de inlåsta i ett konstigt glashus i öknen utanför stan.

Originaltitel Bio-Dome
Alternativ titel Biodome
Regissör Jason Bloom
Manus Kip Koenig, Scott Marcano
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Stephen Baldwin, Joey Lauren Adams, Pauly Shore, William Atherton, Kylie Minogue, Teresa Hill, Denise Y Dowse, Dara Tomanovich, Kevin West, Henry Gibson

2018-10-21
Superfånig!!!!
LuxLisbon2
2014-12-24
Rolig Pauly Shore-rulle.
cruze
2014-12-19
Usla skådisar som saknar allt och ännu uslare manus. Knarktöntfilm!
2014-11-11
Skön film. Den kommer inte vinna några priser men det är en killfilm som är lika hjärndöd som man själv var när man såg den med killgänget första gången. Underbar och det är inte helt fel att titta på en en väldigt söt Kylie Minogue. 3+
Redfield4ever
2014-01-29
Kan mycket väl vara den mest motbjudande smörja jag någonsin sett. Så dålig är den.
LTT86
2013-08-21
Jag hatar den här filmen så himla mycket! Huvudpersonerna är så j..la irriterande att jag bara vill hoppa in i tv rutan och döda dom! Så mycket hatar jag dom!
PeePants
2012-12-29
Om man nu ska sitta ett år i en bubbla så hade det lätt varit med Bud and Doyle! sköna dudes som gör det enda rätta i the dome (fucking up) för att sedan göra rätt. Och hade jag fått deras purple sticky punch hade jag klarat mig där inne lätt =) (älskat denna film sedan jag var 12år)
Slowdive2
2012-05-02
Att se början av den här filmen fick mig att registrera mig på Filmtipset för att varna andra gamlingar med gräskärlek från att ägna ens några minuter av sitt liv på den här filmen. Om du däremot brukar titta på typ tv3 så kommer du älska filmen.
Gobo
2012-02-03
Hihi haha!
Totenkopf
2011-08-29
Tramsfaktorn får låga betyg men bra musik samt kul att se Tenacious D från 1996, innan de slog igenom.